ثبت نام خودرو سایپا از امروز بهمن 1401 آغاز می شود + جزئیات و لینک ثبت نام سایپا

ثبت نام خودرو سایپا از امروز بهمن 1401 آغاز می شود + جزئیات و لینک ثبت نام سایپا

برای متقاضیان عادی که تا ساعت 15 روز چهارشنبه وجه خودرو را پرداخت کرده اند و پرداخت آن مسدود است، لینک ثبت نام و شرکت در این طرح فعال است.

پس از اجرای طرح فروش فوق العاده دو محصول این گروه خودرویی در اولین روزهای بهمن ماه که طرحی بسیار چالش برانگیز بود و پس از گذشت نزدیک به 36 ساعت از اعلام اولیه، تنها تعدادی از مشتریان که هزینه خودرو را در حساب آنها قبل از روز ثبت نام، نمایندگی آنها مسدود شد. آنها نیز در مدت کوتاهی موفق به ثبت درخواست خود شدند، اکنون سایپا طرح پیش فروش چهار محصول خود را در راستای دهه فجر امسال به پایان رسانده است.

به مناسبت این ایام و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گروه خودروسازی سایپا چهار محصول ساینا اس دوگانه سوز، مدل کوئیک جی ایکس، کوئیک آر اتوماتیک و کوییک آر مدل جی ایکس را در قالب طرح پیش فروش یک ساله برای دو گروه متقاضی عادی (از 22 بهمن) و مادران دارای دو فرزند یا بیشتر (از 25 بهمن).

همانطور که گفته شد ثبت نام طرح جمعیت جوانان (طرح ویژه مادران دارای دو فرزند یا بیشتر) از ساعت 9 صبح روز یکشنبه هفته آینده (26 بهمن) آغاز می شود.

اما متقاضیان عادی از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه سیزدهم بهمن) به شرطی که تا ساعت 15 روز آخر (چهارشنبه) نسبت به تعریف حساب نیابتی و واریز مبلغ تعیین شده برای خودروی مورد نظر خود اقدام کنند، می توانند به سایپا مراجعه کنند. سایت فروش گروه شرکت خودرو به آدرس saipa.iranecar.com ثبت نام کند.

متقاضیان عادی سه روز (از شروع پروژه) فرصت دارند تا درخواست خود را تا تکمیل ظرفیت ثبت کنند.

تاکید می شود نیاز به تعریف حساب وکالت و واریز بخشی از پرداختی خودرو شامل متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانان نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید