ثبت نام سی و نهمین دوره بررسی استانداردهای صلاحیت معاونت فرهنگ و هنر آغاز شد.


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913941

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش حوزه هنری از آغاز ثبت نام سی و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی حوزه فرهنگ و هنر از 17 مردادماه در سامانه آزمون هنر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افراد بالای 17 سال با داشتن حداقل گواهینامه موفقیت آمیز بودن پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می توانند شرکت کنند. آزمون ادواری رشته فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد حرفه ای برگزار می شود، ثبت نام و صدور گواهینامه معتبر با نتیجه مثبت از 2 بخش نظری و عملی می باشد.

وی افزود: این آزمون شامل استانداردهای تایید شده مهارت در حوزه فرهنگ و هنر است که بر اساس تفاهم نامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود و علاقه مندان می توانند فهرست تمامی استانداردهای تایید شده را در دفترچه آزمون مشاهده کنند. در سیستم آپلود شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: ثبت نام این دوره آزمون ادواری از 18 آذرماه به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه honarazmoon.ir و تا 28 همین ماه ادامه خواهد داشت و تاریخ صدور کارت ورود به جلسه آزمون خواهد بود. در 11 دسامبر.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری زمان برگزاری آزمون عملی را از 21 تا 21 دی ماه و آزمون تئوری را 28 تا 21 دی ماه اعلام کرد و افزود: برای قبولی در آزمون باید حداقل 10 امتیاز در تئوری کسب کنید. آزمون و کسب نمره حداقل 14 در آزمون عملی است.

وی گفت: داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون به صورت حضوری در سامانه ثبت نام کنند، بنابراین نیازی به واسطه برای ثبت نام و پرداخت هزینه های اضافی در این خصوص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید