ثبت نام طرح سفر خبرنگاران از 15 اسفند آغاز می شود


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811773

معاون بهره برداری سامانه های حمل و نقل و مناطق ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک جزئیات ثبت نام طرح راهداری 1401 را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عمار سعیدیان فر با اعلام آغاز ثبت نام خبرنگاران برای دریافت سهمیه طرح نهضت 1401 گفت: مراحل ثبت نام آرم طرح نهضت 1401 و بلیت مطبوعاتی خبرنگاران 1401 از 15 اسفندماه آغاز و تا 30 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می توانند هر ساله برای طرح ترافیک و کارت خبرنگاری ثبت نام کنند، با اشاره به سامانه «تهران من»، گفت: خبرنگاران عزیز با وارد شدن به سامانه تهران من و کلیک بر روی نام و نام خود را وارد کنید. بخش “من یک خبرنگار هستم” خانواده و سپس مدارک آنها مانند مدارک هویتی، ارائه نامه، بیمه روزنامه نگاری یا 10 اثر را در این بخش بارگذاری کنید.

به گفته سعیدیان فر، خبرنگاران برای تسریع در ارائه کارت مطبوعاتی تنها می توانند در طرح ترافیک یا کارت مطبوعاتی ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: به افرادی که در طرح ترافیک ثبت نام کنند اما سهمیه طرح راه خبرنگاری از سوی رسانه های مربوطه تخصیص نیابد، به صورت خودکار به آنها کارت مطبوعاتی داده می شود.

سرپرست معاونت بهره برداری از سامانه های حمل و نقل و حوزه های ترافیکی تاکید کرد: اکثر خبرنگاران سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما هنوز مدارک خود را بارگیری و به روز رسانی نکرده اند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی خاطرنشان کرد: سهمیه های طرح ترافیک خبرنگاری 1400 تا پایان توزیع سهمیه های سال 1401 اعتبار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید