ثبت نام فروش فوری سایپا امروز شنبه 27 آذر ساعت 14 + لینک ثبت نام سایپا و قیمت روز خودروهای سایپا

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز شنبه 27 آذر ساعت 14 + لینک ثبت نام سایپا و قیمت روز خودروهای سایپا

امروز شنبه 27 آذر 1400 آخرین مهلت ثبت نام دومین فروش فوری خودرو سایپا تا دی ماه 1400 است که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سایپا نسبت به ثبت نام خودروهای سایپا اقدام کنند. قیمت خودروهای سایپا در این طرح درج شده و زمان تحویل سه ماهه می باشد. در زیر لینک ثبت نام سایپا و قیمت خودروهای سایپا را ارائه می دهیم.

آخرین مهلت دومین فروش فوری 6 محصول سایپا در آذر 1400 است که از 25 آذر تا پایان امروز شنبه 27 آذر 1400 آغاز می شود. متقاضیان ثبت نام خودروی سایپا در آذر 1400 می توانند به سایت سایپا به نشانی https مراجعه کنند: / / saipa.iranecar.com/ مشاهده این طرح: شش خودروی معمولی کوئیک، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا 2، سایپا 151 و کوییک پلاس گیربکس اتوماتیک سایپا در آذر 1400 با قیمت و مدت زمان تعیین شده برای فروش فوری عرضه می شود. تحویل 3 ماهه و قیمت خودروهای سایپا را در آذر 1400 حمل می کنیم.

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپاامروز شنبه 27 هزاره 1400 است

امروز 27 آذر 1400 آخرین مهلت ثبت نام خودروهای سایپا در پس زمینه برای فروش فوری آذر است. این طرح از روز پنجشنبه 25 آذر آغاز می شود. برای ثبت نام در فروش فوری سایپا می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت نام فوری فروش سایپا آذر 1400

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https: //saipa.iranecar، جهت ثبت نام، دریافت کد کاربری و رمز عبور و ثبت نام نهایی با انتخاب نوع خودرو، به صورت 24 ساعته و به مدت دو روز اقدام کنند. کام ..

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته برای شرکت در روش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید، اطلاعات شخصی خود را ثبت و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده اند و از بین این طرح ها انتخاب نشده اند، باید کد کاربری و رمز عبور را دوباره دریافت کنید. ثبت نام ندارند.

گروه سایپا محصولات خود را با توجه به نیاز بازار در شرایط خاص و با روش های فروش متفاوت عرضه می کند. مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و یا از طریق وب سایت محصولات مورد نظر را خریداری کنند. روش های فروش به صورت فروش فوری، روش های پیش فروش یا اعتباری، لیزینگ و … طراحی و عرضه می شود.

فروش فوق العاده محصولات سایپا در راستای تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان واقعی صورت گرفته است، خودرو خالی است و قیمت محصولات به ثبات می رسد.

فروش فوری خودروهای سایپا در تاریخ 27 آذر 1400 می باشد

در این طرح شش محصول از کوییک معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا 2، سایپا 151 و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با زمان تحویل تا 90 روز عرضه می شود.

قیمت خودروهای سایپا در دومین فروش فوری آذر 1400

سایپا در فروش فوری جدید خود در آذر 1400 شش محصول را با قیمت های جدید عرضه می کند که در جدول زیر مشاهده می کنید.

ثبت نام برای فروش فوری سایپا

رنگ خودروهای سایپا برای فروش در آذر 1400

سایپا در طرح فروش فوری آذر 1400 6 خودرو در رنگ های مختلف را در زیر عرضه می کند.

زمان تحویل خودروهای سایپا در فروش فوری آذر 1400

مدت زمان تحویل 6 محصول ارائه شده توسط سایپا در طرح فروش فوری سه ماهه می باشد.

طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد از روز پنجشنبه 4 شهریور ماه 1400 ساعت 10 صبح آغاز می شود.
دومین طرح فروش فوق العاده دی ماه محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز پنجشنبه 4 شهریور 93 ساعت 8 صبح آغاز می شود. (در دو روز)
لیست اصلی منتخب فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد، برگزیدگان محترم در اسرع وقت پرداخت خواهند کرد.
امکان ثبت درخواست تحویل خودرو در سایت جهت فروش آنلاین (راهنمای شخصی سفارش تحویل)
با انتخاب گزینه «سابقه خرید» و ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید