ثبت نام مسابقات ملی مهارت تا 17 تیرماه ادامه دارد / تلاش زنجان برای حضور در تمامی مسابقات کشوری مهارت


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842338

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت از 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 17 تیرماه ادامه دارد، گفت: مراحل شهری و استانی این مسابقات در مرداد و شهریورماه برگزار می شود. از امسال به بعد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: ثبت نام بیستمین دوره مسابقات سراسری مهارت شهرستان و ناحیه از 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 17 تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به منظور شناسایی نخبگان مهارتی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در 6 گروه و در مجموع 43 رشته برگزار می شود.

انصاری افزود: این مسابقات در 6 گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات (6 رشته)، حمل و نقل و حمل و نقل (6 رشته)، خدمات اجتماعی و فردی (6 رشته)، فناوری های ساختمانی (11 رشته)، فناوری های ساختمانی و مهندسی (9 رشته) برگزار می شود. رشته ها) هنرهای خلاقانه و مد نیز برگزار می شود (5 رشته).

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه شرایط ثبت نام در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در قوانین مندرج است و متقاضیان می توانند به مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان مراجعه کنند، گفت: ثبت نام در این مسابقات از طریق سامانه لینک http://worldskills.ir/1400/03/22/competitors پذیرفته میشود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این مسابقات از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 17 تیرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مراحل شهرستانی و منطقه ای این مسابقات به ترتیب در مرداد و شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

انصاری با بیان اینکه مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات کشوری مهارت در آذر و دی ماه سال جاری خواهد بود، افزود: اختتامیه این مسابقات در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه حداکثر سن شرکت کنندگان در این مسابقه 21 سال است، افزود: حوزه های امنیت سایبری، رایانش ابری، مکاترونیک، فناوری آب و نگهداری و تعمیرات هواپیما از حداکثر سن معاف هستند که شرایط آن مشخص شده است. در مقررات

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در مسابقات ملی مهارت قبلی در رشته تراش CNC مدال طلا کسب کرد، گفت: امسال این برنامه برای دانش آموزانی است که آموزش و مهارت دیده اند. مراکز فنی و حرفه ای «از این مسابقات دیدن کنید.

وی گفت: امسال تلاش می کنیم در تمامی مناطق استان زنجان شرکت کننده داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید