ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات اهدای قرآن کریم در قزوین آغاز شد

وی افزود: مسابقات اهدای قرآن کریم در مرحله شهری، استانی، مقدماتی کشوری، نهایی کشوری و بین المللی برگزار می شود.

رئیس اداره کل قرآن و عترت نذورات و امور خیریه استان قزوین گفت: مرحله امسال نیز آزمایشی است.

وی گفت: همچنین زمینه حفظ 20 جزء قرآن کریم در دو جزء آقایان و بانوان تا مرحله کشوری و حفظ 10 جزء و 5 جزء قرآن کریم برای هر دو گروه خواهد بود. به سطح استان. یک مهمانی ویژه برای آقایان وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیحه سرایی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ادعیه در قطعه خواهران و برادران در سطح استانی و کشوری برگزار می شود.

در مسابقات قرآن کریم سال گذشته 628 نفر شرکت کردند


وی افزود: حوزه های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه در بخش خواهران و برادران مرحله استانی، کشوری مقدماتی و نهایی کشوری برگزار می شود.

عظیمی افزود: مرحله استانی حوزه های مداحی و همخوانی قرآن کریم، نماز و اذان پس از ضبط ویدئو در استان ها همزمان با مرحله استانی در سایر رشته های آوایی، به صورت متمرکز ارزیابی می شود. مرکز قرآن و برندگان مشخص خواهند شد.

وی گفت: دوستداران و فعالان قرآنی بالای 18 سال باید در مدت اعلام شده با ورود به سایت www.quraniran.ir در رشته های مورد نظر ثبت نام کنند، لذا ثبت نام از طریق سایر سایت ها بلامانع است و در صورت انجام لغو خواهد شد.

رئیس اداره قرآن و عترت نذورات و امور خیریه گفت: متقاضیان باید در روزهای اول ثبت نام کنند و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی تاکید کرد: افراد می توانند همزمان در یکی از رشته های مختلف آوایی اعم از روخوانی، ترتیل، تمامی رشته های حفظ، اذان و مناجات و رشته های گروهی شامل ترتیل و ترتیل قرآن کریم ثبت نام کنند.

عظیمی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقا و آشنایی با معارف عمومی قرآن کریم، کلیه شرکت کنندگان می توانند علاوه بر رشته های فوق در یکی از دوره ها شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه، ثبت نام کنند. نهج البلاح و ترجمه صحیفه سجادیه.

وی گفت: داشتن حداقل 18 سال سن و سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه از شرایط عمومی ثبت نام در مسابقه است.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه شرط شرکت در مسابقات از نظر قرآن کریم ثبت نام در سامانه است، تصریح کرد: از نظر قرآن کریم شرط حضور در مسابقات است. وی گفت: در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین در مجموع 628 نفر در سال گذشته ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید