ثبت نام ۲۵ هزار و ۳۰۰ شهروند در طرح جهش تولید مسکن

ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782837

سعید شاهین فر معاون مسکن و راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون 25 هزار و 300 نفر در استان زنجان در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید شاهین فر امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا؛ بیان داشت: دستورالعمل افزایش تسهیلات طرح ملی مسکن هنوز به استان ها ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ این تسهیلات با کمک بانک در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تفاهم نامه ای برای اعطای تسهیلات به متقاضیان منعقد شده بود اما هنوز ابلاغیه ای به بانک های استان ارسال نشده بود.

این مقام مسئول یادآور شد: پرداخت به موقع تسهیلات موجب تسریع در پروژه های طرح اقدام ملی مسکن می شود که امیدواریم محقق شود.

معاون مسکن و راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت نام 25 هزار و 300 نفر در استان زنجان در طرح جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: از این تعداد 21 هزار نفر متعلق به شهر زنجان هستند.

شاهین فر گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام، متقاضیان در مرکز بررسی و به استان ها اطلاع رسانی می شود که معمولا این روند طولانی است.

وی با بیان اینکه با مشخص شدن ثبت نام کنندگان تعداد دقیق افراد واجد شرایط مشخص می شود، افزود: ثبت نام این طرح هنوز کامل نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید