ثبت نام 900 نیاز به کوهدشتی در سامانه طراحی حامی دارد


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877738

رستمی گفت: 900 نفر از نیازمندان کوهدشتی در سامانه طرح های حمایتی خیرین ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاسم رستمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: طرح حمایتی در شهرستان کوهدشت در حال اجراست. این طرح توسط دولت سیزدهم برای ریشه کنی فقر مطلق راه اندازی شد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که بین وزارت کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد منعقد شده است، شامل افراد نیازمندی می شود که در سه دهک پایین قرار دارند و شرایطی برای تحت پوشش قرار گرفتن در سایر دهک ها ندارند. نهادهای حمایتی.

رئیس کمیته همیاری امام خمینی (ره) کوهدشت گفت: سامانه حمایتی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ثبت نیاز نیازمندان ارائه شد و خود سامانه در حال بازرسی است.

وی تصریح کرد: مراکز خیریه کمیته کمکی شهرستان تاکنون حدود 900 نفر را در این سامانه ثبت نام کرده اند و از این نظر محدودیتی در تعداد وجود ندارد.

رستمی گفت: میزان درآمد هر فرد به استثنای یارانه ها و بحث هدفمندی کمتر از 500 هزار تن باشد. اعطای مستمری چند ماهه و همچنین ایجاد اشتغال اقشار کم درآمد در این طرح پیش بینی شده است.

رئیس کمیته مددکاری امام خمینی (ره) کوهدشت با اشاره به عمق محرومیت در کوهدشت گفت: مراکز، روستائیان، خیریه ها و با ایجاد کد دسترسی از خدمات تعاون می توانند از نیازمندان ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید