ثبت 23 میلیون تردد در جاده های مازندران


ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818063

حسن جهانیان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از 23 میلیون دستگاه خودرو در جاده های مازندران ثبت نام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن جهانیان در گفت و گو با بالا اظهار داشت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران – مشهد به ویژه از نظر ظرفیت های گردشگری و مواهب طبیعی به ویژه در ایام تعطیلات، پرترددترین جاده های کشور محسوب می شوند. اتفاق می افتد.

وی گفت: از این رو از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از 23 میلیون تردد انواع خودرو در جاده های استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه به محورهای پرتردد این استان اشاره و تصریح کرد: ساری – قائم شهر و بالعکس هر کدام با تردد روزانه حدود 46 هزار تردد، آمل – محمودآباد با تردد روزانه حدود 46 هزار نفر. 41 هزار و بابل – بابلسر با تردد 38 هزار نفر در روز یکی از سه محور ارتباطی پرتردد استان امروز هستند.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از 797 هزار تماس با سامانه 141 این دفتر مشترک برقرار شده است.

جهانیان افزود: سامانه خط تلفن 141 آخرین اطلاعات تردد و زمان در محورها، موانع یا محدودیت های تردد در محورها و سایر اطلاعات از جمله مسیر و مسافت طی شده، امکانات بین راه موجود و … را در اختیار تماس گیرندگان قرار می دهد.

وی گفت: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد رهگیری شکایات از حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: از 25 اسفند 93 تا 5 فروردین ماه امسال بیش از 797 هزار تماس با سامانه 141 دریافت شد که از این تعداد حدود 12 هزار تماس توسط اپراتورهای نظارت پاسخ داده شد. تالار این دفتر. نرخ ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 120 درصد افزایش داشته است.

این کارمند ادامه داد: در این راستا تعداد تماس ها (797 هزار) نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 212 درصد افزایش همراه است.

جهانیان افزود: از رانندگان عزیز و کاربران جاده‌ای درخواست می‌کنیم قبل از شروع سفر آخرین اطلاعات ترافیکی و وضعیت جوی و محدودیت‌های ترافیکی احتمالی را از سامانه 141 دریافت کرده و سپس برای سفر برنامه‌ریزی کنید.

وی گفت: اطلاعات سفر از طریق درگاه اینترنتی www.141.ir و اپلیکیشن موبایل 141 قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید