ثمره انقلاب اسلامی به سرزمین های دور رسیده است/ حاج قاسم انقلابیون جهان را دور سفره ای جمع کرد

وی افزود: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی است که با ولایت مداری و ایمان واقعی خود سلطه رژیم طاغوت را شکستند و نظام 2500 ساله شاهنشاهی را از این سرزمین ساقط کردند و حکومت و عزت و عزت اسلامی را برگزیدند. غرور.”

سردار خادم سیدالشهدا یا با بیان اینکه امروز پس از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگی در عرصه های آموزشی، اقتصادی، علمی و فناوری، دفاعی و نظامی حاصل شده است، گفت: امروز با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی و با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگی در زمینه های آموزشی، اقتصادی، علمی و فناوری، دفاعی و نظامی به دست آمده است. ملت ایران با بصیرت، ولایت مداری و پیروی از راه شهدا توانسته است با دشمنان مقابله کند و عزت، اقتدار و استقلال خود را حفظ کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: ایران اکنون از شهرت خوبی برخوردار است و نیروهای مسلح توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبری می شود که با وجود دشمنی دشمن، جنگ های بسیاری را به وجود آورده است. ما

سردار هادم الشهدا ادامه داد: یکی از راهبردهای ائمه انقلاب وحدت مردم و اتحاد شیعه، سنی و سایر مذاهب در کنار هم است. یکی دیگر از اقدامات رهبری این است که دوران بزها به پایان رسیده و امروز وجود شهرهای زیرزمینی موشکی ایران ابرقدرت ها را به لرزه می اندازد.

وی گفت: نظام های استکباری نیز اذعان داشته اند که ایران به برکت حضور جوانان و راهبردهای ائمه انقلاب در حل مسائل سیاسی و نظامی منطقه و جهان تعیین کننده است.

فرمانده منطقه ای سپاه کربلا ادامه داد: افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی که تربیت شده، راهبردهای رهبری دارند. جان خود را در راستای اخلاص پیشرفت جمهوری اسلامی ایران فدا می کنند.

سردار هادم الشهدا افزود: سردار سلیمانی توانسته است کشورها را در برابر داعش متحد کند و داعش را از لوث منطقه پاک کند و این حاصل تفکر انقلابی و جهادی همراه با روحیه شهادت طلبی است. حاج قاسم سلیمانی برای گرد هم آوردن انقلابیون جهان دور میز و داعش که به دنبال تشکیل یک دولت بسیار بزرگ است. از بین رفتن.

وی ادامه داد: امروز امام ما فرمودند اسلام دژهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و در عراق، سوریه، یمن و کشورهای دیگر شعار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی سر داده می شود که نشان از برکات نظام اسلامی است. انقلاب حتی در سرزمین های دور به ثمر خواهد رسید.»

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا گفت: این روزها علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره); با مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و جانبازان بیعت می کنیم تا راه شهدای عزیزمان را تا آخرین قطره خون ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید