جاده برادران کوهن تقسیم می شود/ این بار اتان به تنهایی فیلم می سازد


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819159

در حالی که برادران کوهن همیشه با هم کار می کردند، پس از موفقیت جوئل جوئل، تراژدی مکبث، ایتان اکنون می خواهد به تنهایی فیلمی بسازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته DeRep، یکی از برادران کوهن فیلمنامه فیلم جدیدش را خودش نوشته و قصد دارد آن را به همراه همسرش تریشا کوک تولید کند.

این بار اتان کوهن (برادر کوچکتر، متولد 1957)، یکی از برادران معروف کوهن، قصد دارد بدون برادرش جوئل، فیلمی بلند بسازد.

این پروژه که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است با همکاری فوکوس پیکچرز ساخته می شود.

جوئل قبل از او برادری بود که خودش پیشقدم کار شد و مسیر جدیدی را ساخت و «تراژدی مکبث» را ساخت و فیلمی موفق ساخت و حالا برادر دیگری قصد دارد این مسیر را طی کند.

اگرچه جزئیات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است، اما گفته می شود که ایتون با همکاری همسرش فیلمنامه را با تمرکز بر سفر نوشته است.

این دو برادر قبلاً آهنگ “باستر اسکروج” را در سال 2018 تولید کرده بودند. آنها در نویسندگی و کارگردانی همه فیلم های قبلی خود مشارکت داشتند و اولین فیلم آنها “خون ساده” در سال 1984 فیلمبرداری شد. آنها فیلم های کلاسیک مانند “فارگو” را ساختند. سرزمینی برای سالمندان نیست، «درون لوین دیویس» و «لبوفسکی بزرگ» و بسیاری دیگر.

اگرچه آنها هیچ خبری از جدایی خود منتشر نکردند، اما ایتون در مصاحبه ای در سال 2019 پس از انتشار خبر “تراژدی مکبث” گفت که بین آنها فاصله گذاشته اند تا او بتواند فیلم خود را بسازد و کارگردانی کند. .

سال گذشته دوست مشترک آنها گفت که ایتون دیگر قصد ندارد فیلم بسازد و از این وضعیت راضی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید