جامعه ایرانی اسلامی با مقاومت و جهاد زنده است


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807113

آیت الله عبادی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی، قدرت نظامی، عقیدتی و انواع مسائل اجتماعی زنده است در حالی که می بینید دشمن سوخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با فرمانده و ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش شهید حسینی به مناسبت یوم الله نوزدهم بخمن، سالروز دیدار امام خمینی (ره) و بی بی سی، گفت: خداوند فرموده است: ای کسانی که ایمان آورده اید، از خدا و رسولش اجابت خواهید یافت، اگر برای من دعا کنید رستگار نخواهید شد. «ای کسانی که ایمان آورده اید آنچه را که خدا و رسولش که سرچشمه حیات جاویدان شماست، به آن دعوت می کنند، اطاعت کنید».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئله حیات در هستی یکی از معماهای مجهول است، گفت: ما برخی از حالات و صفات حیات را تعریف و بیان می کنیم، اما این علم به حقیقت نیست. از زندگی.”

وی به کاربرد واژه زندگی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: مقاومت برای زنده ماندن هزینه دارد، اما کاپیتولاسیون چه خرج داشته باشد چه نباشد حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد، یعنی همه چیز از بین رفته است.

امام جمعه بیرجند می فرماید: «در آیه 26 سوره فعّالیت می فرماید: «مادر، متیسم، ابولیا، ورم کرده و غیره، و زمانی را که در زمین (مکه) ضعیف و متواضع بود، یاد کرد و به یاد آورد. شما از مردم (مشركان) مي ترسيد كه شما را (از زمين) بيرون نكنند…»

آیت الله عبادی با اشاره به مستندی درباره یتیم خانه ایران گفت: دشمن وارد کشور شده بود و همه مثل مرده تحرک و حیات فرهنگی و دفاعی نداشتند و هر کاری می خواست انجام می داد و آذوقه مردم را می سوزاند و هر چه می خواست. در ایران هم حدود 20 میلیون نفر را بلعیدند، نزدیک به 10 میلیون نفر از گرسنگی و بیماری مردند، این که انگلیس در این کشور مردی معتاد و بی سواد و دزدی را اداره کرد که 20 سال تا حد امکان دزدی کرد و زمینه دزدی خارجی ها و خلقت را فراهم کرد. ارتشی به رهبری فرماندهانشان که وقتی ما می خواستیم مردم را می کشتند، اما ما هیچ کاری نکردیم زیرا هیچ کس حتی جرات حرف زدن نداشت.

وی با بیان اینکه آن روز جامعه ایران مرده بود و دشمن همه چیز ما را بازی کرد و کسی نبود که بگوید، ادامه داد: وضعیت ما در آن زمان اینطور بود، اما آنچه خدا، پیامبر و رهبر دستور دادند، زندگی، جامعه. و فرهنگ و جهاد و دفاع زنده و زنده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به کلام امام علی (ع) که فرمودند: «موت فی یحیه و الحیات فی من قوه» خطاب به نیروهای ارتش گفت: و بسیاری در راه شکنجه می شوند. این آرمان و به همین دلیل امام می فرماید: «کسی که در پای ارزش ها شهید شده ولی پیروز شده و آن زندگی است، اما اگر تسلیم و سازش کنی، خود مرگ است، حتی اگر مثل نفس بکشی. موجودات زنده دیگر.”

آیت الله عبادی گفت: کسانی که ذلت را می پذیرند باید استکبار نوکر و ابزار دست دشمنانی مانند عربستان سعودی باشند، اما در چهارراه مقاومت و شهادت در راه آرمان ها یا پذیرش ذلت، که وضعیت ایران اینگونه بود. بیشتر و زیر سلطه استکبار بود، اما ارتش خلق زمانی هویت خود را نشان داد که بر سر دوراهی قرار گرفت که نیروی هوایی در این شرایط پیشقدم شد و همیشه راه را برای دیگران باز کرد و همه چیز را تعیین کننده گذاشت، زیرا در زمانی که انقلاب هنوز پیروز نشده است و نشانه قوت این وفاداری این است که در جنگ 43 ساله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قدرتمند بودند و جامعه ای زنده است که مقاومت می کند و شهید می کند.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما توانستیم در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم و با تشکیل جبهه مقاومت امروز اسرائیل 2 میلیون نفر را در غزه با دیوارهای سیمانی پناه داده است.

وی با بیان توطئه های دشمن در آن سال ها علیه انقلاب اسلامی، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی، قدرت نظامی، عقیدتی و انواع مسائل اجتماعی زنده است، در حالی که می بینید دشمن سوخته است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید