جام جهانی بدنسازی قهرمانان بدنسازی هر کدام 10000 یورو دریافت می کنند


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911463

10 هزار یورو به قهرمانان جام جهانی پرورش اندام و بدنسازی در تهران اهدا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تهران از 25 تا 30 آذرماه میزبان سه رویداد مهم بین المللی خواهد بود. در حالی که پیش از این قرار بود مسابقات قهرمانی پرورش اندام جوانان، جام جهانی بزرگسالان و قهرمانی چالش تناسب اندام جهانی در این تاریخ برگزار شود، اخیراً به درخواست فدراسیون ایران و موافقت فدراسیون جهانی، تعدادی از رده های بزرگسالان نیز در این تاریخ برگزار شد. تاریخ این رویداد اضافه شده است.

بر این اساس مسابقات رده سنی بزرگسالان که به عنوان قسمت ویژه به برنامه جام جهانی 2022 تهران اضافه شد در رشته های پرورش اندام (80-، 90- و 90+ کیلوگرم)، فیزیک (178-). و + 178 سانتی متر)، بادی کلاسیک (یک دسته رایگان)، فیزیک کلاسیک (یک دسته رایگان)، تناسب اندام ورزشی (یک دسته رایگان) و مدل مناسب (یک دسته رایگان).

طبق آخرین تصمیم و با حمایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، مقرر شد به قهرمانان جام جهانی در رده سنی بزرگسالان در تمامی رده ها جایزه هزار یورویی اهدا شود.

علاوه بر این، به غیر از 9 رده بزرگسالان بدنسازی و تناسب اندام، به قهرمان مسابقات جهانی چالش تناسب اندام سطح طلا نیز یک هزار یورو جایزه تعلق می گیرد، بنابراین در مجموع 10000 یورو جایزه به قهرمانان اهدا می شود. این رخداد.

دیدگاهتان را بنویسید