جام جهانی فوتبال بازگشت به جام با بازگشت روح/ماموریت امید انجام شد!


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913807

تیم ملی ایران مقابل ولز از روز اول هیچ شباهتی با این تیم نداشت و مصمم بود اشتباهاتش را جبران کند تا امید را به اردوی ایران بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر; بازی ایران مقابل ولز متفاوت بود. نمایش انتحاری از تیمی که روز اول از هم پاشیده بود و با این شکست و با این روحیه نابود شده به نظر نمی رسید به جام برگردد. تیمی که زیر فشار کوبنده داخلی و خارجی له شد و نتیجه آن را در باخت شرم آور مقابل انگلیس دیدیم. اما در بازی دوم همه چیز تغییر کرد.

اولین ماموریت کارلوس کی روش پس از بازی سخت مقابل انگلیس، بازگرداندن روحیه تیمش بود. کی روش در چند روز اخیر سعی کرده تیمش را از نظر ذهنی بازسازی کند. تمرینات متنوع و تازه و صحبت های مکرر با بازیکنان تیمش در طول روزهای گذشته بر همین اساس بود، به طوری که تیم شکسته از روز اول، در بازی با ولز، از نقطه نظر روحی و روانی بازسازی و بازسازی شد. از دید

در نتیجه این استراتژی، شاهد تیمی کاملا متفاوت مقابل ولز بودیم. تیمی که آمد تا تمام اتفاقات تلخ بازی اول را از ذهن پاک کند. این اهمیت از دقیقه صفر مسابقه مشخص شد. با ورود بازیکنان ایران به ورزشگاه احمد بن علی برای گرم کردن، چهره مصمم و با روحیه آنها حکایت از تحول روانی در تیم داشت. تیمی که از روز اول هیچ وجه اشتراکی با تیم نداشت و مصمم بود خودش را درست کند.

این دکترین کی روش برای این بازی بود و او تمام تلاشش را کرد تا تیمش را از نظر معنوی احیا کند. اثری که کی روش استاد آن است. وقتی بازی با ولز شروع شد، شاهد این تغییر در جو تیم بودیم. تیمی که از همان دقیقه اول و با بی توجهی به اتفاقات قبلی بازی را متفاوت آغاز کرد و ستاره ولز را هل داد. انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و جام جهانی برای ما تازه از این مسابقه شروع شده است. نتیجه این دگرگونی در تیم ایران، بازی عالی و تهاجمی و امید تا ثانیه های پایانی بود. شاگردان کی روش در هر دو نیمه بازی را به وضوح کنترل می کردند و بر توپ و زمین تسلط داشتند.

ایجاد موقعیت های متعدد در هر دو نیمه و برتری کامل تیم دلگرم کننده بود. تیمی که آمد تا نتیجه بگیرد و بالاخره به هدفش رسید. خوش بینی تا ثانیه آخر و 2 گل که پاداش آن خوش بینی بود و البته بازی فوق العاده و تهاجمی بود. بله، جام جهانی برای ما تازه شروع شده است. این تیم می خواهد یک رویا را به واقعیت تبدیل کند. ماموریت تیم امید مقابل ولز موفقیت آمیز بود. این تیم برای تاریخ سازی به قطر آمده است. مطمئن باش.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید