جام حذفی را با یک اشتباه ترک کردیم


ساعت: 23:54
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1823020

مربیان تیم های فوتبال آلومینیوم و خلیج فارس پس از دیدار خود در جام حذفی به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید فاضلی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل خلیج ماهشهر اظهار داشت: خدا را شکر در حضور تماشاگران پیروز شدیم و به فینال رسیدیم. این تابلو را به طرفداران و کارکنان شرکت آلومینیوم تقدیم می کنیم. خداروشکر افتخار کردیم

وی ادامه داد: حریف ما تیمی با فردیت بود و اعتقاد بر این بود که می تواند تیم های لیگ برتری را شکست دهد و با قدرت دفاع کند، اما ما با همان علاقه و فلسفه بازی کردیم و در اشتباه حریف گلزنی کردیم اما موقعیت های گلزنی زیاد بود. ما ایجاد کردیم که به دلیل بدشانسی نمی توانیم گل های بیشتری بزنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: موفق شدیم به حریف دیکته کنیم، از نظر گلزنی حریف در دقایق پایانی ما را تحت فشار قرار داد. به حریف خسته نباشید می گویم و امیدوارم در لیگ دوم به موفقیت های خود ادامه دهند. بازیکنان ما خوب بازی کردند و استرس زیادی را حتی بیشتر از بازی با پرسپولیس تحمل کردند، چون موقعیت های ما مشخص نبود و مستحق حضور در فینال بودیم.

او گفت: ما اعتماد به نفس داشتیم اما وقتی موقعیت های گل ما از دست می رفت فشار روحی زیادی روی بازیکنان وارد می شد. بارها و بارها از پهلو دور دشمن حلقه زدیم و اصرار بر اقدامات تاکتیکی داشتیم و در نهایت با تکرار همین تاکتیک، دشمن به گل رسید.

موسی کناواتی نیز در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک گفت: در ابتدا به مردم استان های مرکزی و اراک و تیم خوب سید آقا تبریک می گویم. با تشکر از نماینده شهرستان، شورای شهر و فرماندار ماهشهر. همچنین از مالک و مدیر عامل باشگاه تشکر می کنم. همه سوراخ های حریف را بستیم و در نهایت شکست خوردیم اما من با بازیکنانم دست می دهم.

وی ادامه داد: نقاط قوت آلومینیوم را بستیم و به حریف اجازه نفوذ ندادیم اما چیزی از ارزش های ما کم نکرد، چرا که به اشتباه گل خوردیم و مسابقات را از دست دادیم. ما رقیب نزدیکی نبودیم همه بازیکنانم زحمت کشیدند و یک تیم باید حذف می شد و بازیکنان ما هم مردانه و قوی بازی کردند. ما یکی از تیم هایی هستیم که ایران باید بداند خلیج فارس است و برای خلیج فارس و بندر ماهشهر کار می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج ماهشهر افزود: ما باید 20 شرکت پتروشیمی مادر در ماهشهر داشته باشیم و آنها باید پای کار بیایند و به فوتبال این شهر کمک کنند. اگر از این تیم حمایت مالی شود، در آینده چیزهای زیادی درباره آن خواهید شنید. از رئیس جمهور می خواهم به شهر ماهشهر توجه کند و ورزشگاهی مانند شهر اراک داشته باشد. تبریک به مسئولین استان های مرکزی و اراک. ما و خانواده هایمان سرما و گرما و آلودگی داریم و این حق طبیعی ماست که بندر ماهشهر تیمی از لیگ اول یا لیگ برتر داشته باشد. از نظر مالی بازیکنان ما حتی با تیم های لیگ یک هم قابل مقایسه نیستند. من در رختکن برای بازیکنانم دست زدم و با افتخار رفتیم.

سرمربی خلیج فارس ماهشهر در پایان به مردم خوب اراک تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید