جام حذفی فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است/ رایکا را خوب می شناسیم

ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: 1300/09/27
کد خبر: 1793166

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: جام حذفی فرصت خوبی برای بازیکنانی است که فرصت کمتری برای بازی دارند تا بتوانند با سایر بازیکنان رقابت کنند و رقابت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل رایکا بابل در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: جام حذفی برای تیم های لیگ برتری آغاز شد و فردا باید به مصاف رایکا برویم که مربی جوان و باهوشی دارد. «بازی فردا فرصت خوبی برای بازیکنانی است که فرصت کمتری برای بازی دارند تا بتوانند با دیگر بازیکنان رقابت کنند و رقابت کنند.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر شرایط بدی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی در خور نام باشگاه بزرگ ذوب آهن انجام دهیم و در این دیدار پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: در مسابقات حذفی باید خیلی کم اشتباه کرد، زیرا امکان جبران وجود ندارد و با اولین اشتباه می توان حذف شد. شگفتی های زیادی در جام حذفی وجود دارد و در سال های اخیر تیم های رده پایین بارها موفق شده اند تیم های لیگ برتری را شکست دهند. پس باید خیلی مراقب باشیم و چند اشتباه مرتکب شویم تا به مرحله بعد برویم.

وی افزود: ما تیمی هستیم که بازیکنان ما رابطه نزدیکی با هم دارند و بازی فردا فرصت خوبی است تا بازیکنان جوان و کم تجربه ما بتوانند توانایی های خود را ثابت کنند و جواز حضور در مسابقه را کسب کنند. رایکا یکی از بهترین تیم های لیگ 1 است و از سوی دیگر مسابقات پرتنش قهرمانی بازیکنان ما را خسته کرد. بازی فردا فرصت خوبی است تا تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کنیم.

تارتاروس گفت: شناخت کافی از رایکا داریم و بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم. رایکا تیم تاکتیکی خوبی است و کادرفنی این تیم سخت کار می کنند. خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدوم و مصدومی نداریم و شرایط خوبی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید