جام حذفی فوتبال تقلب استقلال از پرسپولیس/ بی صدا باز هم به فرهاد نباخت!


ساعت: 23:26
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821261

دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی با برتری و صعود تیم قائمشهری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران و از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه – 21 فروردین) در ورزشگاه آزادی تهران، تیم های فوتبال استقلال و نساجی به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلال که این روزها وضعیت بسیار خوبی در لیگ برتر دارد و هنوز طعم شکست را نچشیده است با پیروزی مقابل پیکان به این مرحله رسید و نساجی که این روزها شرایطش در لیگ چندان مساعد نیست گل گهر را شکست داد. به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسیده است.

در نیمه اول اگرچه توپ بیشتر در دستان استقلالی ها بود اما با وجود ایجاد موقعیت های متعدد دروازه حریف مازنی باز نشد تا دو تیم با گل بدون گل به رختکن بروند. .

همین روند در نیمه دوم این اختلاف ادامه یافت. تا جایی که دو تیم بارها و بارها یکدیگر را به صورت جدی تهدید کردند و تیرک دروازه نیز به لرزه افتاد اما باز هم در تساوی سرنوشت بازی به وقت اضافه موکول شد.

در وقت های اضافه معمول، فرصت های استقلال دوباره ناسپاس بود، زیرا ضربات پنالتی تکلیف این تیم را برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی مشخص کرد. ارزیابی داور جوان از این دیدار نیز شبهات زیادی را در برخی صحنه های حساس ایجاد کرد.


استقلال صفر (4)
گل: –


پارچه صفر (5)
گل: –

تیم استقلال: علیرضا رضایی، رزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف گلامی، وریا گفوری، ابوالفضل جلالی، زبیر نیکونفس، جعفر سلمانی، سبحان کاگانی، کوین یمگا و امیرحسین حسین زاده.
ترکیب نساجی: علیرضا حقیگی، سعید بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، صابر حردانی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرهانی و اکبر صادقی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید