جام واگنر والیبال؛ شکست در خانه


ساعت: 00:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1890940

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در جام واگنر مقابل لهستان میزبان این رقابت ها نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند، از ساعت 22:50 روز پنجشنبه 6 مردادماه در تهران میزبان اولین بازی جام واگنر مقابل تیم ملی لهستان خواهد بود. آب و هوا. مسابقات رتبه بندی شد.

تیم والیبال مردان ایران در این دیدار که تدارکاتی برای مسابقات مهم قهرمانی جهان است با نتیجه 3 بر صفر با امتیازهای 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 17 شکست خورد.

بهروز عطایی از ترکیب محمد طاهر وادی، امیرحسین توخته، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی اصغر مقدار، میلاد عبادی پور و محمدرضا حضرت پور برای آغاز این دیدار که در حضور بیش از 14 هزار تماشاگر لهستانی برگزار شد، استفاده کرد.

در ست اول شاگردان عطایی شروع خوبی نداشتند و لهستانی ها با حمایت هواداران خود موفق شدند با نتیجه 25 بر 19 پیروز شوند. در ست دوم این دیدار تغییراتی در ترکیب ایران ایجاد شد که محمدجواد معنوی نژاد به جای اسفندیار جایگزین شد. امین اسماعیل نژاد بعدها در ترکیب ایران قرار گرفت. عملکرد تیم ایران در ست دوم بهتر شد اما در نهایت لهستانی ها با نتیجه 29 بر 27 پیروز شدند.

تیم ملی والیبال ایران در ست سوم با نتیجه 25 بر 17 مغلوب لهستان شد تا نتیجه این دیدار را 3 بر صفر از دست بدهد.

رقابت های جام واگنر امروز با دیدار تیم های صربستان و آرژانتین آغاز شد که این دیدار با نتیجه 3-1 به سود آرژانتین به پایان رسید.

میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد منانی نژاد، علی اصغر مجرد، امیرحسین تهته، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمد طاهر وادی، محمدرضا حضرت مذن پور و بازیکنان ایرانی شرکت در جام واگنر است.

هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی به عنوان سرمربی و اکبر محمدی (سرمربی)، علیرضا طلوکیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربی)، یاناس (مربی بدنساز)، رضا کلی پور (درمانگر)، حسین خوریانی (آنالیزور) بر عهده دارند. سایر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات حضور داشتند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار می شود. شاگردان عطایی روز جمعه در دومین دیدار خود از این دوره رقابتی از ساعت 17:30 به وقت محلی به مصاف صربستان می روند.

دیدگاهتان را بنویسید