جان ستاره آبی را می خواهد. سخت کوشی پرسپولیس

جان ستاره آبی را می خواهد.  سخت کوشی پرسپولیس

یکی از بزرگترین نقاط ضعف پرسپولیس در فصل گذشته دفاع از این تیم بود. پرسپولیس بعد از جدایی کنعانی ها مدافع قدرتمندی نداشت و خریدهای جدید این تیم عملکرد خوبی نداشتند. باشگاه پرسپولیس در اولین گام برای ترمیم خط دفاعی خود در فصل نقل و انتقالات موفق شد مرتضی پورعلی گنجی را به خدمت بگیرد و مدافع تیم ملی به مدت 2 سال با پرسپولیس قرارداد بست.

با این حال یحیی گل محمدی قصد دارد یکی دو مدافع میانی دیگر به ترکیب خود اضافه کند. به جز گلسیانی مدافع گرجستانی سپاهان، سامان فلا مدافع تیم ملی امید و پیکان نیز گزینه دیگری برای هافبک های پرسپولیس است. این بازیکن 21 ساله و آینده دار که به تازگی به تیم ملی امید پیوسته مذاکراتی را با پرسپولیس انجام داده و به توافق خوبی رسیده است.

با این حال فلا برای پرسپولیس شدن مشکل بزرگی دارد. این مدافع جوان برای فصل آینده با پیکان قرارداد دارد و باشگاه چندان تمایلی به از دست دادن ستاره جوان خود ندارد. مدیران پیکان اخیرا این مشکل را تایید کرده و اعلام کرده اند که نمی خواهند ستاره هایی مانند سامان فلا را به تیم های دیگر بدهند.

پس پرسپولیس برای جذب این مدافع ملی پوش خیلی تلاش می کند مگر اینکه پول خوبی به پیکان ها بدهد تا رضایت نامه فلا را بگیرد. گفتنی است، پیکان در نیمه اول سال گذشته حدود 6 میلیارد تن بابت فروش علیرضا کوشکی به فولاد دریافت کرده و بعید به نظر می رسد با مبلغی کمتر از این رقم راضی به فروش فالا به پرسپولیس شود.

دیدگاهتان را بنویسید