«جان وطن» در دهه فجر روی آنتن تلویزیون می رود

ساعت: 11:29
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923474

ساخت فصل دوم برنامه سندیکایی «جان وطن» علی فراهانی صدر وارد مرحله تولید شد و در دهه فجر پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فصل دوم برنامه ترکیبی «جان وطن» جدیدترین محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی علی فراهانی صدر، سردبیری جاوید مهتری و تهیه کنندگی مهدی مستوفی وارد مرحله تولید شد.

این برنامه ترکیبی در 10 قسمت 30 دقیقه ای در استودیو دیبافیلم تولید و برای پخش از رسانه ملی در دهه فجر آماده می شود. اجرای فصل جدید بر عهده پرهام عمرانی است.

در فصل دوم، جان وطن به ناگفته های مردم از حوادث و مبارزات منتهی به انقلاب اسلامی پرداخت. در هر قسمت، این برنامه سندیکایی کسانی را نشان می‌دهد که در جریان انقلاب چیزی را تجربه کرده‌اند. این افراد از اقشار مختلف مانند پزشکان، دانشجویان و حتی هنرمندانی هستند که راه هنر را برای مبارزه انتخاب کرده اند.

یکی از تفاوت‌های «جان وطن» با سری اول، دعوت از چند سوژه بین‌المللی است که اصالتاً در کشورهای دیگر به دنیا آمده‌اند اما اکنون در ایران زندگی می‌کنند. این مهمانان که از کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، فلسطین و… هستند، از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر کشورهای خود می گویند.

فصل اول این برنامه ترکیبی محصول مشترک مرکز مستند سوره و حوزه هنری رسانه وحدت که داستان هایی از دل مردم از جنگ را روایت می کند در 7 قسمت در هفته دفاع مقدس از شبکه سه پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید