جایزه بزرگ تکواندو ریاض با قضاوت 2 داور ایرانی در مرحله نهایی مسابقات


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915297

فدراسیون جهانی تکواندو از 2 داور بین المللی تکواندو کشورمان دعوت کرد تا برای قضاوت مرحله نهایی رقابت های جایزه بزرگ 2022 به ریاض سفر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات فینال گرندپری 2022 در روزهای 18 و 19 آذرماه (9 و 10 آذرماه) با حضور 128 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک به میزبانی عربستان سعودی در سالن سبز برگزار می شود. ” در ریاض. همچنین مسابقات پارا گرندپری در 26 آذرماه برگزار می شود.

به همین منظور فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه ای به فدراسیون تکواندو ایران از داوران بین المللی کشورمان حافظ مهدوی و ایمان اکبرزاده برای قضاوت فینال رقابت های جایزه بزرگ دعوت کرد.

حافظ مهدوی یکی از باتجربه ترین داوران کشورمان محسوب می شود که در رویدادهای مهمی مانند المپیک، پارالمپیک، گرند اسلم، گرندپری و … به خوبی قضاوت کرده است. اکبرزاده نیز یکی از داوران جوان تکواندو ایران است که چندی پیش با قضاوت خوب خود در مسابقات جهانی مکزیک مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفت تا این بار در فینال گرندپری ریاض حاضر شود. او سابقه قضاوت در مسابقات مهمی مانند گرندپری و گرند اسلم را در کارنامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید