جایزه بزرگ کاراته مسکو 1 طلا، 5 نقره و 4 برنز برای کاراته کاهای ایرانی


ساعت: 22:38
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914116

کاراته کاهای ایرانی شرکت کننده در مسابقات گرندپری مسکو 1 مدال طلا، 5 نقره و 4 برنز کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات بین المللی کاراته تحت عنوان (گرندپری مسکو) با حضور 600 کاراته کا از 16 کشور جهان از سوم تا ششم آذرماه 1401 به میزبانی روسیه برگزار شد و کاراته کاهای ایران مدیریت کردند. کسب 1 مدال طلا، 5 نقره و 4 برنز.

سارا بهمنیار مدال طلا، محمود نعمتی، مهدی خدابخشی، معصومه محسنیان، فاطمه سعادتی و لیلابراجالی مدال نقره و مبینا حیدری، آتوسا گلشاد نژاد، امیرمهدی زاده و علیرضا حیدری به مدال برنز دست یافتند.

مدال آوران ایران به شرح زیر است:

در بخش کمیته آقایان

وزن 67 کیلوگرم: امیر مهدی زاده با 4 برد به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله با غلبه بر حریف روسی به مدال برنز دست یافت.

وزن منهای 75 کیلوگرم: علیرضا حیدری با 4 پیروزی در مرحله گروهی و دور دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد و با شکست در این مرحله به مدال برنز دست یافت.

وزن 84 کیلوگرم: مهدی خدابخشی با کسب چهار پیروزی در دور گروهی و مرحله دوم به فینال راه یافت و در فینال مقابل حریفی از قزاقستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

وزن 84+ کیلوگرم: محمود نعمتی با چهار برد در این وزن به فینال رسید و در فینال مقابل حریف آذربایجانی نتیجه را از دست داد و به مدال نقره رسید.

در بخش کمیته بانوان

50 کیلوگرم: سارا بهمنیار با 4 برد و معصومه محسنیان با 3 برد راهی فینال شدند. در این فینال تمام ایرانی بهمنیار برنده شد و مدال طلا را از آن خود کرد، محسنیان نیز به مدال نقره دست یافت.

وزن 55- کیلوگرم: فاطمه سعادتی در دسته خود با 3 برد به فینال رسید و در فینال مقابل حریفی از روسیه نتیجه را از دست داد و به مدال نقره رسید.

وزن 61 کیلوگرم: آتوسا گلشادنژاد در مرحله گروهی و دور دوم 3 برد اما در نیمه نهایی شکست خورد و به مدال برنز رسید.

وزن 68 کیلوگرم: مبینا حیدری با یک برد و یک باخت راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله نتیجه را از دست داد و به مدال برنز دست یافت.

وزن 68+ کیلوگرم: لیلا برجعلی با سه برد و یک باخت در مرحله گروهی و دور دوم به فینال راه یافت و در فینال مقابل حریفی از تونس شکست خورد و به مدال نقره رسید.

همچنین جوایز در نظر گرفته شده در بخش کاتای انفرادی و کمیسیون 5 هزار دلار برای نفر اول، 2 هزار دلار برای نفر دوم، یک هزار دلار برای نفر سوم و 1500 دلار برای تیم اول در بخش کاتای تیمی بود.

دیدگاهتان را بنویسید