جایزه بین المللی انجمن سینماگران آمریکا برای داریوش کانجی


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916304

داریوش کانجی، چارلی لیبرمن، فرد مورفی، سم نیکلسون و استفان گلدبلات مفتخر به دریافت جوایز انجمن فیلم های سینمایی آمریکا شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، انجمن فیلم های سینمایی آمریکا برندگان را در سی و هفتمین سال فعالیت خود اعلام کرد. امسال استیون گلدبلات با جایزه یک عمر دستاورد، داریوش کانجی با جایزه بین المللی، چارلی لیبرمن با جایزه رئیس جمهور، فرد مورفی با جایزه یک عمر دستاورد تلویزیونی و سم نیکلسون با جایزه دستاورد فنی کورتیس کلارک تجلیل خواهند شد.

گلدبلات یک فیلمبردار بریتانیایی متولد آفریقای جنوبی است که دو نامزدی اسکار برای بتمن همیشه در سال 1995 و شاهزاده جزر و مد در سال 1991 دریافت کرد. او سه نامزدی جایزه امی برای فیلم توطئه در سال 2001، “جاده جنگ” در سال 2002 و “فرشتگان در آمریکا” را دارد. “در سال 2003. در سال 2007، او برنده جایزه یک عمر دستاورد از دوربین تصویر شد.

داریوش هانجی که در سال 1997 برای فیلم اویتا آلن پارکر نامزدی اسکار را دریافت کرد، کارگردانی فیلم‌هایی چون هفت دیوید فینچر، معشوق ژان پیر ژونه، دزدی زیبایی اثر برناردو برتولوچی و جواهرات بی‌پرده را بر عهده داشت. ساخته برادران صفدی آخرین فیلم او “باردو” به کارگردانی الخاندرو ایناریتو است که جایزه قورباغه نقره ای و جشنواره فیلم را در جشنواره دوربین امسال برای او به ارمغان آورد. او هم اکنون در حال همکاری با بونگ جون هو در ساخت فیلم “میکی” است. 7″

مورفی 5 نامزدی امی در کارنامه کاری خود دارد و فیلمبرداری سریال های «شیطان»، «مبارزه خوب»، «مرگ مغزی» و «حاشیه» از جمله کارهای اخیرش است.

لیبرمن جایزه رئیس انجمن را برای کارش در انجمن تصویر متحرک آمریکا دریافت کرد. او رئیس بخش مستر کلاس انجمن است.

نیکلسون همچنین جایزه کرتیس کلارک را برای دستاوردهای تکنولوژیکی در سینما دریافت کرد. او در اوایل کار خود، به عنوان ناظر جلوه های بصری در جنگ ستارگان کار می کرد و بنیانگذار و مدیر عامل استودیو استارگیت بود که سریال واقعیت مجازی Our Flag Means Death را برای HBO تولید می کرد.

سی و هفتمین دوره جوایز سالانه انجمن سینماگران آمریکا در تاریخ 5 مارس برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید