جایزه یک میلیون دلاری وارکی به معلم فداکار بیجاری رسید/ آمریکایی بهترین معلم جهان شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، این معلم بی خانمان در سال جاری جزو 10 معلم برتر از 8000 معلم از 121 کشور جهان بود و یکی از شانس های دریافت این جایزه بود.

خانم ثریاتمتر نیا با ابراز خرسندی از اینکه به این مرحله رسیده و توانسته در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت گام بردارد گفت: برای دانش آموزان بی بضاعت و خانواده آنها هزینه کرده ام.

وی گفت: یکی از شاخص هایی که بنیاد ورکی روی آن تاکید زیادی داشت و من را به عنوان 10 نفر برتر انتخاب کرد، بحث کار انسان دوستانه برای کودکان روستایی و همچنین فعالیت در زمینه تعمیر مدارس فرسوده و تجهیز آموزشی مدارس بود. امکانات

خانم مطهرنیا افزود: امیدوارم روزی به جای یک نفر، نام چند ایرانی در بین 10 نفر برتر و بهترین افراد جهان انتخاب شود، زیرا ایرانیان مردمانی مهربان هستند که سابقه طولانی در کمک به مردم خود دارند. همنوعان.”

استاد بیجاری افزود: من توسط همین کارشناسان بنیاد وارکی وابسته به یونسکو از هزاران تا 10 نفر در سراسر جهان انتخاب شدم و اکنون قبول دارم که تنها یک نفر در دنیا برنده این جایزه باشد که بر اساس من است. کارشناس این شخص نبود.

باید بگویم؛ ثریا مطهرنیا در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل تحصیل کرد و 26 سال را به صورت داوطلبانه در روستاهای فقیرنشین بیجار برای کمک به دانش آموزان نیازمند گذراند. امسال معلم روستای حسن تیمور این شهرستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید