جایگزین «بردیف» از اسپانیا آمد/ سرمربی لالیگا روی نیمکت تراکتورسازی


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916117

سرمربی 52 ساله اسپانیایی رسما به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، بر اساس اعلام باشگاه تراکتورسازی، “پاکو همز” سرمربی 52 ساله اسپانیایی پس از مذاکرات فشرده و توافق با مدیران این باشگاه هدایت تیم فوتبال قرمز آذربایجان را برعهده گرفت و جایگزین قربان بردیف شد. .

جیمز در دوران بازیگری خود برای تیم ملی اسپانیا و باشگاه های اسپانیایی مانند رئال رایوکانو، رئال مورسیا، دپورتیوو لاکرونیا، رئال ساراگوسا و غیره بازی کرد.

او در فصل 2006-2007 با تیم آلکالا وارد عرصه مربیگری شد و تاکنون هدایت تیم هایی مانند کوردوبا، کارتاخنا، لاس پالماس، رایوواکانو، گرانادا، کروز آزول و ایبیزا را بر عهده داشته است.

بررسی عملکرد این مربی اسپانیایی نشان می دهد بیشترین حضور او در تیم رایو وایکانو در رقابت های لالیگا بوده است که 164 بازی روی نیمکت نشست.

از سوی دیگر بهترین رکورد دوران مربیگری جیمز به دوران حضور او در تیم کارتاخنا با میانگین 1.79 امتیاز در هر بازی برمی گردد.

لازم به ذکر است پاکو جیمز به عنوان اولین سرمربی اسپانیایی تاریخ این تیم به تراکتورسازی پیوست. او تا پایان هفته وارد ایران می شود و کار خود را در پرطرفدارترین تیم فوتبال کشور آغاز می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید