جباری: رفتار احساسی ساپینتو برای تیم مضر است

قراردادها آنقدر بالاست که هیچ بازیکنی حاضر به جدایی نیست

و افزود: مهمتر از آن کنترل کادر فنی است. مربیان قرار است به بازیکنان انگیزه و الهام بخشند، اما آنها مدام در حاشیه هستند. کادر فنی تیم مشکل دارد و استقلال قهرمان بازی نمی کند. نباید این دو بازی را با ملوان و مس کرمان مقایسه کنیم. آدجورلو مدعی است که تیم را به سطح قهرمانی رسانده است که اصلا اینطور نیست. برخی از بازیکنان اصلا با نام استقلال مطابقت ندارند. استقلال تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. بر اساس قراردادهای امضا شده، بازیکنانی که با نام استقلال همخوانی ندارند، آنقدر پول دریافت کرده اند که اگر بخواهند بروند، هیچ باشگاه دیگری آنها را به این قیمت نمی خواهد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: قیمت ها بسیار بالاست. مشخص است که بازیکن می ماند تا پولش را بگیرد. این بزرگترین خیانت به استقلال است. لیست پر شده است به طوری که خالی کردن آن بسیار دشوار است. چند بازیکن اصلاً در حد نام استقلال نیستند، اما به هزینه تیمی که ساخته اند نگاه کنید. با در نظر گرفتن این اعداد، طبیعی است که بازیکن نرود. می گوید اگر من را نمی خواهی پول بده تا بروم! مدیرعامل سابق معتقد است کار مهمی انجام داده است اما با این اعداد و ارقام بزرگترین ضربه را به استقلال زده است. بازیکنی که مثلا 2 میلیارد ارزش دارد با 10 میلیارد قرارداد دارد، بنابراین جای دیگری نمی رود که کمتر بگیرد. اصلا به این مسائل توجه نکرده اند. بعضی ها فقط در فضای مجازی تعریف می کنند. خواسته یا ناخواسته اینها بیشتر به تیم ضربه می زنند.

جباری: رفتار احساسی ساپینتو برای تیم مضر است

ما در هر شرایطی می خواهیم استقلال پیروز شود

بازیساز قدیمی استقلال و تیم ملی در مورد اینکه آیا می توان با نتایج اخیر و کاهش فاصله 8 امتیازی به ادامه کار آبی ها امیدوار بود، گفت: می توان به استقلال نگاه مثبت داشت و به این موضوع امیدوار بود. وضعیت اما این را هم باید در نظر گرفت، در نظر بگیرید که اگر حریفان امتیاز را از دست نمی دادند همان 8 امتیاز اختلاف وجود داشت. ممکن است در دیدارهای بعدی استقلال امتیاز از دست بدهد و حریف امتیاز بگیرد. با همه این مشکلات استقلال در خون ماست. ما می خواهیم او در هر شرایطی پیروز شود.

رفتار ساپینتو برای تیم مضر است

جباری با اشاره به رفتارهای احساسی کادرفنی استقلال گفت: این رفتارهای کادرفنی بر روحیه بازیکنان داخل زمین تاثیر می گذارد. رفتار احساسی ساپینتو به ضرر تیم بزرگی مثل استقلال است. هر حرکتی در این تیم زیر ذره بین است. اگر دیگران اشتباه کرده اند، سرمربی استقلال نباید اشتباه کند. آنها باید کنترل بیشتری بر خود داشته باشند. این رفتارها روی روحیه بازیکنان تاثیر می گذارد و دیدیم که روزبه گشتی چقدر عصبی شده است.

وی افزود: تمام حرکات عکس گرفته و دیده می شود. به کادر فنی کلاسی بدهند تا اعصابشان را کنترل کنند. در این حالت بازیکنان به راحتی بازی می کنند. در کل استقلال شرایط خوبی پیدا کرد و انشالله بهتر از این هم می شود. من هم دوست دارم وقتی مردم را در خیابان می بینم و می گویند تیم شما خوب بازی کرد و برد. و ما خوشحال خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید