جبهه انقلاب با تولید محتوای عالی از عناصر قدرت دفاع می کند


ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916436

روح اله سلگی گفت: جبهه انقلاب باید با تولید محتوای باکیفیت و پاک در بستر فضای مجازی و تمامی عرصه های فرهنگی و هنری از اقتدار و مرزهای فرهنگی کشور پاسداری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ روح الله سلگی در گردهمایی فعالان اجتماعی در مازندران افزود: حوزه امنیت ملی خط قرمز و سنگر هویت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اقدامات غیرقانونی برخی از چهره های مشهور کشور در حوادث اخیر گفت: سلبریتی ها و شخصیت های برجسته سیاسی و فرهنگی سوابق خود را در این حادثه نپذیرفتند و در راستای اهداف رسانه بن سلمان دست به اقدامات شرم آور زدند. شبکه.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه همه شخصیت هایی که باعث تشدید فتنه اخیر شدند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، افزود: تغییر شبکه رسانه ای رژیم صهیونیستی و سعودی در کشور جنایت و شایسته است. پیگرد قانونی.”

وی با بیان اینکه کل فتنه اخیر بر اساس دروغ و فریب شکل گرفته است، یادآور شد: پروژه تضعیف ایران اسلامی طرحی از استراتژیست های کهنه کار سیا و سازمان موساد است که به دلیل بصیرت سیاسی و سیاسی محکوم به شکست است. شعور مردم کشورمان .

سلگی انتشار 17 هزار اکاذیب از طریق شبکه های مجازی و رسانه ای استکباری را در قیام اخیر برشمرد و با اشاره به زحمات رسانه ای جریان انقلابی برای افشای این اکاذیب افزود: فعالان فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب گمنام و گمنام هستند. مدافعان غیر منتظره جنگ نرم کشور با ارتش اهریمنی جهان مغرورند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت مازندران بر لزوم مقابله با فتنه گران داخلی و خارجی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب باید یکی از مولفه های اقتدار و مرزهای فرهنگی کشور و تولید کننده محتوای اصیل و ناب در بستر فضای مجازی و همه عرصه ها باشد. فرهنگ و هنر

سلگی با اشاره به شکست استکبار در اهداف فتنه گران اخیر، ضرورت تقویت امید در کشور را یادآور شد و افزود: مدیران باید با نگاهی نو و امیدوارانه، کشور را در مسیری هدفمند پیش ببرند.

وی با بیان اینکه انباشت مشکلات و روزمرگی کشور را با بحران مواجه می کند، بر لزوم تلاش جهادی مدیران برای برون رفت از گلوگاه های پیش رو تاکید کرد.

سلاگی با اشاره به نقش تاثیرگذار نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات اصلی کشور، تقویت نقش دانشجویان در این زمینه را خواستار شد و افزود: مدیران باید مشکلات لاینحل را به نهادها در دانشگاه ها منتقل کنند و از آنها حل و فصل کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به رویکرد مشکل گشایی دولت سیزدهم گفت: این دولت با رویکرد علمی و قانون محور ارتباط مستقیم دولتمردان و مردم را نهادینه کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید