جبهه حق پیروز است زیرا به وظایف الهی خود عمل می کند


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840838

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار فدوی گفت: بیش از 43 سال از عمر انقلاب می گذرد و در این سال ها شاهد نبرد مستمر جبهه حق با باطل بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر سردار علی فدوی، یادواره شهدای زن عشایر کشور ظهر امروز در خرم آباد گفت: ما جبهه ثابت حق با جبهه باطل، شیطان بزرگ و کسانی هستیم که با شیطان بودند.

وی افزود: حمله امام چه در دوران نهضت اسلامی و مبارزات انقلاب اسلامی و چه در روزهای اول پس از پیروزی انقلاب به سران جبهه جعلی آمریکا و اسرائیل بود. او چنان عمل کرد که خداوند به وعده خود وفا کرد و پیروزی را از این جبهه توجیه کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توسط بانوان و مادران اجرا می شود. این یک عامل اصلی است و نمی‌شود مردان در جامعه نقش خود را ایفا کنند و وظایف خود را انجام دهند، اما در خانه همسر و مادری نداشته باشند.

وی گفت: زنان در این سال ها ثابت قدم بوده اند و در دوران دفاع مقدس نیز اصرار داشتند که همسران، پدران و فرزندانشان بتوانند وظایف الهی را انجام دهند و اگر زنان ایفای نقش نمی کردند، مردان نمی توانستند انجام دهند. وظایف خود را به این ترتیب “قانون.

سردار فدوی گفت: در طول تاریخ اسلام اتفاق افتاده که امام جبهه حق معصوم بوده است و در حالی که امام معصوم فرمانده جبهه حق بود اما شکست خورد زیرا زنان در آن زمان نه تنها حمایت نمی کردند. مردان، بلکه عاملی شد که مردان را وادار کرد، آنها را باید از جبهه حق بیرون آورد و وقتی این اتفاق افتاد که زن و مرد از جبهه حق جدا شدند، باید به جبهه باطل می رفتند، از آنجا که می آمدند و در روز عاشورا در کربلا اجتماع کردند و امام معصوم فرزند رسول خدا (ص) به شهادت رسیدند.

وی افزود: در 43 سالی که از انقلاب می گذرد باید همواره قدردان زنان، مادران، همسران و دخترانی باشیم که در طول سالیان متمادی این نقش کلیدی را به دلیل به تعویق افتادن آن همواره ایفا کرده و حمایت کرده اند. مثل دهه 60 و ایلی دفاع مقدسی نبود که بگوییم در اوایل انقلاب هیجان ایجاد کرد، اما در دهه 90 همین نقش را داشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حالی که سال ها از پیروزی انقلاب می گذرد و بسیاری از جوانان پیروزی انقلاب را ندیده اند، اما در فضای باز بزرگ شدند که ناچار شدند. نقش پدران را در دهه 1990 بازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس در خانه خود با دشمن می جنگیدیم اما در دهه 90 در خانه دشمن با دشمن می جنگیدیم و دور از خاک خود در میدان جنگ حضور داشتیم. این در حالی است که مردان جوان در دفاع مقدس همانند پدرشان عمل کردند.

سردار فدوی با اشاره به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید گفت: مهم این است که نسل به بهترین نحو منتقل شود و فرهنگ جهاد و شهادت کسانی هستند که وقتی نسل اول رفتند، نسل‌های بعدی مثل آنها رفتار نکردند و چقدر اشتباه می‌کنند و نفهمیدند که وعده‌ی خدا درست است، زیرا وقتی والدین تکالیف خود را انجام می‌دهند، نتیجه در فرزندانشان است و آنها به گفته مدیریت، رفتار می‌کنند. بهتر کار می کند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید