جبهه مقاومت همه یاران کفر و استکبار را در منطقه از ترس فرهنگ عاشورایی به زانو درآورد.

ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790878

اکبری تاکید کرد: نقش آفرینی جبهه مقاومت در منطقه با ترس از فرهنگ عاشورا، همه یاران کفر و استکبار را به زانو درآورد و راهبردهای منطقه ای ارتش یزید را در هم شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; دکتر ملک حسین اکبری، کارشناس منطقه ای و بین المللی و قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی امشب در یادواره شهید سید مهدی میرعباسی در گلزار مطهر شهدای اراک گفت: امام خمینی (ره) او را زنده کرد. و این فرهنگ نجات بخش که اختصاص به مکان و زمان ندارد در طول تاریخ همواره راه نجات و رستگاری بوده است.

اکبری بیان کرد: فرهنگ عاشورا که درس های بسیاری در آن نهفته است بر احکام و معادلات جهان تأثیر گذاشته است و امروز هر فرد و ملتی با ظلم و ستم مواجه و ظلم می کند و از آزادی و آزادگی دفاع می کند.

وی ادامه داد: فرهنگ عاشورا رمز رستگاری بشر در برابر حوادث مختلف است و امروز حسینی بودن محبوب و آرزوی همه انسان های روی زمین است و فرهنگ حسینی الهی ترین ارزش است و هر فرد و ملتی باید به این تفکر متوسل شود. از کمال و سعادت.» دریافت خواهید کرد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: امروز هر دین و مکتبی از دیدگاه خود اگر بخواهد بهترین و برجسته ترین فرد را بشناسد قطعا به امام حسین (ع) و امام حسین (ع) می رسد. ) از بزرگترین حماسه تاریخ با خلقت عاشورا خلق شد.

اکبری افزود: شهدا در طول تاریخ فقط به عنوان شهید و ایثارگر شناخته می شوند، با نثار جان خود باعث بقای اسلام و مکتب اسلام ناب محمدی شدند و در انقلاب اسلامی مجاهدت شهدا منجر به استقرار انقلاب اسلامی شد. .

وی یادآور شد: شهدای انقلاب اسلامی زمانی مفتخر به دفاع از ارزش‌های اسلامی هستند که شرایط عاشورا بود و شهدا کار عاشورا را انجام می‌دادند.

وی گفت: ملت ایران در دفاع مقدس با مقاومت خود به پیروزی های بزرگی دست یافته و با کمترین امکانات حماسه های بزرگ آفریده است و شهدا و رزمندگان در چشم عاشورا و حسین برای حماسه دفاع مقدس که اوج پاسداشت در آن است. ارزش های اسلامی را به حساب آوردند و امروز این جبهه مقاومت دفاع مقدس بود که با تفکر عاشورایی توانست پیروزی های بزرگی را در منطقه به دست آورد.

اکبری تاکید کرد: نقش آفرینی جبهه مقاومت در منطقه با ترس از فرهنگ عاشورا، همه یاران کفر و استکبار را به زانو درآورد و راهبردهای منطقه ای ارتش یزید را در هم شکست.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جبهه مقاومت به برکت تفکر عاشورایی در جبهه مقاومت از پیشروی نیروهای ایزدی که به سلاح های مدرن در منطقه مجهز بودند و در مقابل همه نقشه های شوم آنها ایستادگی کردند، جلوگیری کرد. . . “

وی افزود: تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی باعث شده است که ملت ایران در تمامی صحنه های دفاع از ارزش های اسلامی پیش قدم شود که یکی از نمونه های آن استقبال چشمگیر مردم در صحنه دفاع از حرم بود.

اکبری افزود: اعتماد به نصرت الهی رمز پیروزی مسلمانان در برابر استکبار جهانی است و هر جا ملت با نصرت الهی و توکل به قدرت الهی پیشروی کرده اند، بزرگترین پیروزی ها را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: خداوند همه ابزار و تجهیزات را برای وعده حکومت بر مستضعفان جهان داده است و شرط آن اعتماد مسلمانان به قدرت و نصرت الهی است.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: در بیست سال گذشته هرجا که آمریکایی ها با تمام امکانات و تجهیزات در مقابل مقاومت ایستاده اند شکست سختی خورده اند و هر جا آمریکایی ها ادعا کرده اند که اگر آن را بگیریم. آمریکا تغییر کرده است و امروز آمریکایی ها به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت که امنیت را در داخل و بسیاری از کشورها برقرار کرده است به دنبال راه هایی برای دفاع از خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: صلابت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت به برکت خون مطهر شهدا به یک بازیگر مهم منطقه ای تبدیل شده است که قطعاً به عزت و سربلندی ملت مسلمان دست خواهد یافت.

شهید والامکام میرعباسی از محافظان رشید پاسداران پادگان 42 قدر اراک ناوشکن گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 37 ساله در تاریخ 21 آذر 96 در مناطق عملیاتی غرب کشور در رده عالی. عملیات مین زدایی پیکر مطهرش در بیست و سوم خطر سال 1375 با حضور خیل شهدای شهرستان اراک و استان مرکزی از میدان شهدای اراک تا گلزار شهدا به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید