جدایی با استقلال به نفع یزدانی است

تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر روز پنجشنبه به مصاف ملوان رفت و با چهار گل حریف شمالی خود را شکست داد تا جایگاه خود را نسبت به هفته های گذشته ارتقا دهد.

بهمن طهماسبی مهاجم اسبق استقلال با اشاره به عملکرد این تیم در دیدار مقابل ملوان گفت: عملکرد تیم نسبت به دیدارهای قبل بهتر بود و با حضور هواداران استقلال توانست به خوبی دست یابد. پیروزی با این حال هنوز ایراداتی در تیم وجود دارد که باید برطرف شود.

وی به ضعف بزرگ استقلال برای ادامه رقابت های لیگ اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت استقلال در نیم فصل باید مسئولان به فکر جذب یک هافبک بازیساز باشند که بتواند به خوبی مهاجمان را تغذیه کند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی از این تیم گفت: یزدانی بازیکن خوبی است اما باید روی خودش کار کند. قرار بود این موضوع بین ساپینتو و یزدانی حل شود اما گسترش یافت و منجر به جدایی آنها شد. به نظر من سیاوش در تیم دیگری موفق تر خواهد بود. اگر استقلال می‌ماند، می‌بازد. هر دو طرف از این جدایی سود خواهند برد.

فوتبالیست سابق ایرانی درباره بازی نکردن کادر فنی برای آمانوف گفت: از مربیان استقلال شنیده ام که آمانوف انگیزه لازم را ندارد. وظیفه مربیان و کادر فنی این است که این بازیکن را برای بازی آماده کرده و به تدریج او را به میدان بیاورند. البته تصمیم نهایی با سرمربی تیم است.

بهمن طهماسبی در پایان گفت: مشکلاتی در استقلال وجود دارد که مدیریت باشگاه باید آنها را حل کند. بعد از جام جهانی هیچ شادابی در تیم استقلال ندیدیم. امیدوارم همه با هم برای حل این مشکل همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید