جدایی ستاره پرسپولیس که همه را شگفت زده کرد/ خداحافظی تلخ در نیم فصل!

این هافبک بلند قامت در دیدار دوستانه اخیر پرسپولیس و نیروی زمینی آنقدر ضعیف نشان داد که همه شگفت زده شدند! واقعا چرا؟ ستاره تراکتور و سایپا چند سال پیش در یک سال در اتریش اینقدر سقوط کرد؟

باورش کمی سخت است اما درست است که این رضا اسدی با رضا اسدی که در فوتبال ایران هنرنمایی می کرد متفاوت است. او برای آخرین بار در دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دقیقه 73 تعویض شد. یحیی گل محمدی در ادامه از رضا اسدی در ترکیب اصلی استفاده نکرد. گل محمدی در هفته ششم و بازی با صنعت نفت آبادان از احسان پهلوان در پست هافبک دفاعی استفاده کرد که این بازیکن در دقیقه 25 مصدوم شد اما رضا اسدی سرمربی پرسپولیس را دوباره به میدان نبرد! یحیی گل محمدی از همان دیدار با صنعت نفت آبادان، کمال کامیابی نیا را با وجود عدم آمادگی و چند ماه دوری از میادین رسمی وارد این تیم کرد و رضا اسدی را شکست داد.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که این بازیکن به احتمال زیاد در نیم فصل پرسپولیس را ترک خواهد کرد. رضا اسدی می تواند با بازیکن دیگری جایگزین شود اما گفته می شود یحیی گل محمدی دیگر نظری درباره او ندارد. به نظر می رسد نحوه تمرینات رضا اسدی در هفته های اخیر و بی انگیزگی این هافبک دفاعی مستعد و خوش استایل دلیل این تصمیم باشد.

هافبکی که تا دو سه سال پیش گفته می شد هافبک دفاعی بالایی است و برخی او را با جوانان جواد نکونام مقایسه می کردند، حالا باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید