جذب اعتبارات لازم برای پروژه های شهرداری در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه


ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916728

نوروزی گفت: در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه توانستیم در حوزه های مختلف وام های خوبی بگیریم تا رفاه و آسایش مردم تامین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری مرصاد، نادر نوروزی در مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه گفت: توپوگرافی شهر کرمانشاه به گونه ای است که به دلیل بارندگی مشکلات احتمالی برای شهروندان وجود دارد. از ابزار و تجهیزات استفاده می شود اما در بافت فرسوده نیازمند همکاری همشهریان هستیم.

وی با تاکید بر تمایل شهرداری برای ارائه خدمات در فصل سرما افزود: معاونت فرهنگی و روابط عمومی شهرداری باید برای جلب مشارکت مردمی برای همکاری با ستاد برف روبی و البته در سایر حوزه ها تلاش کند.

نوروزی با تاکید بر اینکه موفقیت در برنامه ریزی جز با مشارکت مردم امکان پذیر نیست، گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه در مسیر پیشرفت قرار دارد و گام های مهمی در این راستا برداشته شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه توانستیم در حوزه های مختلف شهرسازی، ترافیکی و عمرانی از جمله پروژه قطار شهری و جمع آوری آب های سطحی وام های قرض الحسنه بگیریم تا رفاه و آسایش مردم را تامین کند. مردم را فراهم کند.


3c776b74 f11c 4e42 9c6d 71174231e87d خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید