جذب سفر در راهیان نور از اولویت هاست/ ایجاد غرفه های کودک و نوجوان در اردوگاه شهید کلهر خوزستان


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816499

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت؛

مسئول قرارگاه و سازمان گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: در روزهای پایانی سال جاری و در نوروز بیش از شش هزار البرزی راهی اردوها خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید اخلاقی رئیس سازمان آموزش و پرورش و اردوهای گردشگری امام حسن مجتبی(ع) گفت: اعزام اردوی راهیان نور در محلات امسال پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری عروق کرونر قلب آغاز شد. 9 اتوبوس خواهد بود. به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام شود.

وی افزود: زائران راهیان نور امسال علاوه بر بازدید از یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی، از مناطق گردشگری غرب و جنوب کشور دیدن خواهند کرد تا این سفر جذابیت ویژه ای برای جوانان و نوجوانان داشته باشد. افراد بیشتری را برای این سفرها جذب کنید.»

این مسئول یکی دیگر از تفاوت های این اعزام ها با گذشته را اعزام کاروان ها عنوان کرد و گفت: سفر نور سه شب و چهار روز است که اسکندرلو، کانال کمیل و حنظله در جنوب فکه حضور خواهند داشت و دومین شب خود را در اردوگاه شهید سپری می کنند. مسعودیان در اهواز.

احلاقی افزود: زائران در ادامه از یادمان های اروند، ذوالفقاری، نهرهین (الکامه)، شلمچه، طلایه، هویزه و معراج شهدای اهواز بازدید کرده و سومین شب اقامت خود را در اردوگاه شهید باکری هرمشهر سپری می کنند.

وی با اشاره به وجود غرفه های ویژه کودکان و نوجوانان در اردوگاه شهید کلهر و همچنین غرفه نمایشگاهی، گفت: اعزام کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا قبل از ماه مبارک انجام می شود. ماه رمضان که هشتم فروردین است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید