جذب و آموزش دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه بین المللی باید با جدیت دنبال شود

وی افزود: در دعای اول ماه ربیع از خداوند می خواهیم برکات این ماه را به ما عطا کند که یکی از آنها ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) یعنی نبوت ، رسالت و قرآن و دیگر خیرات این ماه ، ولادت امام صادق (ع) است. “این به معنای امام و ولایت است و ما از خدا می خواهیم این خیریه را به ما بدهد و همه بدی ها را از ما دور کند ، و آنها بخشی از دعای ماه ربیع الاول هستند و اگر خدا بدهد ، ما در این ماه برکت خواهیم گرفت. دعای پر برکت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سالروز هجرت پیامبر از مکه به مدینه گفت: برای کشتن پیامبر ، اما در مدینه حمله جدی منافقین صورت گرفت ، زیرا در زمان از امام خمینی ، منافقین حضور فعالی نداشتند ، زیرا پس از زمان امام راحل و پس از رحلت امام خمینی (ره) ، آنها فعالتر شدند و کشتارها آغاز شد.

امام قزوین روز جمعه افزود: منافقین 17 هزار نفر از جمله شهید چگینی در استان قزوین و شهید مطهری ، شهید مدنی ، شهید صدوحی ، شهید دستغیب و شهدای حزب جمهوری اسلامی ، شهید بهستی ، همه را کشتند. شهدا منافقین در میان آنها فعالان و اندیشمندان جامعه حضور داشتند.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) مکه را به مقصد مدینه ترک کرد که اساس پیروزی ها و اساس نشر و صدور پیام نبوی به دیگر نقاط جهان است و این هجرت نعمت های زیادی داشته و منجر به تغییرات زیاد و ائمه اطهار (ع) نیز این هجرتهای مبارک را داشتند.

آیت الله عابدینی افزود: هجرت امام خمینی (ره) یکی از مبارک ترین مهاجرت هایی بود که امروز شاهد برکت آن هستیم و این گسترش انقلاب و مقاومت اسلامی تغییرات زیادی کرده است.

مبلغ نماز جمعه قزوین گفت: یکی از س theالات مهاجرت این است که شخصی از گناه و معصیت مهاجرت می کند ، فردی که به غیبت عادت کرده ، از آن مهاجرت می کند و فردی که به ظلم ، خواسته های شیطانی و غفلت عادت کرده است. خدا مهاجرت می کند.

وی اظهار داشت: پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) این هجرت را به دلیل آزار و اذیت کفار و مشرکان مخفیانه انجام داد و امام علی (ع) نیز برای عدم افشای این س ،ال ، تصمیم گرفت در همان محل بخوابد. پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم).) ، زیرا 40 نفر از طوایف مختلف قصد کشتن امام را داشتند و امیرالمومنین (ع) جان خود را فدا کرد تا پیامبر گرامی اسلام (ص) سلام الله علیه) می تواند در امان باشد و مهاجرت کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: خداوند متعال امیرالمومنین (ع) را حفظ کرد و لطف خداوند مردم را درگیر کرد تا برکات امام علی (ع) برای مردم باقی ماند. من مجبور شدم علی (ع) بماند تا اگر مردم در مشکل هستند ، آن را حل کند و سپس مهاجرت کند. امیرالم theمنین (ع) اداره امور و انجام کارهای خاندان پیامبر (ص) را بر عهده داشت که بعد از پیامبر (ص) هجرت می کرد و آنها را همراهی و هجرت می کرد.

امام جمعه قزوین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روز انتشار ، اظهار داشت: روزه دارای سابقه ای طولانی است که از قدیم الایام از ابتدای اسلام برای ارسال پیام استفاده می شده است و اینها دلگرم کننده است. اقوامی که در این زمینه کار می کنند.

وی به مناسبت روز کودک گفت: “در احادیث ما کسانی را نداریم که به بزرگترها احترام نمی گذارند و کسانی که به کوچکترها رحم نمی کنند ، زیرا دین و جامعه ما دین و جامعه دلسوزی است. و مهربانی “

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز تاسیس انجمن همگرایی مذاهب اسلامی به دستور رهبر فرزانه انقلاب گفت: و آنها سید حسن نصرالله هستند.

واعظ جمعه قزوین افزود: در استان قزوین به دلیل وجود دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ، فرصت های زیادی برای آموزش دانشجویان غیرایرانی وجود دارد که دهه هاست در سفر هستند. در دولت قبل ، این بار به شدت تضعیف شد و به شدت تنزل یافت زیرا انگیزه ای برای صدور انقلاب اسلامی وجود نداشت.

وی گفت: در منشور دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) آمده است که این دانشگاه باید 24000 دانشجو جذب کند که دو سوم آنها باید دانشجوی غیرایرانی باشند و بقیه دانشجویان نیز باید به گونه ای استخدام شوند که مربی و مدل ایرانی نباشند. دانش آموزان باید شامل شوند ، اما این ایده آل محقق نشده است و ما امیدواریم که این ایده آل در دولت فعلی محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین سالروز وفات حضرت سکینه بنت الحسین (ع) را تسلیت گفت و یادآور شد: بر روح این بانوی آزرده و ارجمند درود می فرستیم و از خداوند متعال علو درجات را خواستاریم. او

پتکوف امام قزوین با اشاره به گرامیداشت روز حافظ تأکید کرد: بسیاری از مردم سعی می کنند سرمایه های معنوی از جمله حافظ و مولانا را از ما بگیرند و آنها را دور از قرآن و دین ارائه دهند ، در حالی که این دو شاعر بزرگ دارای کل ثروت “آنها توسط قرآن و دین نشان داده شده اند و آیات آنها از حمایت معنوی برخوردار است.

وی گفت: این روزها برای کاهش بلایای طبیعی است و افراد عاقل ، مدیران و کارکنان باید قبل از سیل و زلزله به این فکر کنند که چه راهکارهایی برای کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی قابل استفاده است و امکان پذیر است. یکی از کارهای خوبی که در کشور و استان ما انجام شده است ، بسیج مساجد با محوریت ائمه اطهار (ع) بوده است که در آسیب هایی مانند بیماری عروق کرونر قلب بسیار مفید بوده است و ما همیشه باید با کمک افراد آسیب دیدگی طبیعی به مردم کمک کنیم. بلایا ..

آیت الله عابدینی انتخابات پارلمانی عراق را بسیار مهم خواند و گفت: رقابت جدی وجود دارد و آمریکایی ها و صهیونیست ها بسیار تلاش می کنند تا کرسی های پارلمان را به دست آورند و از خداوند متعال کمک می خواهیم. و این انتخابات منجر به عزت و اقتدار مقاومت اسلامی و مردم مظلوم عراق می شود و توطئه ها را خنثی می کند.

سخنگوی جمعه قزوین افزود: “یکی از بزرگترین امیدهای ما این است که پارلمانی که با این انتخابات تشکیل می شود ، اخراج آمریکایی ها با فوریت و فوریت انجام شود تا شاهد اخراج این اشغالگران بی رحم و غارتگر باشیم. و این پاداش از صبر مردم “برای آنها باشید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید