جذب 34 هزار و 800 نیروی جدید در سال آینده / هدایت حضور دانش آموزان و خانواده های آنان در موسسات آموزشی و ورزشی


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808933

نوری با بیان اینکه سال آینده 34 هزار و 800 نیروی جدید در آموزش و پرورش جذب می شود، گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت این سازمان، آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با صبح توس گفت: یکی از اهداف مهم قانون اساسی و اسناد تحولی که در حال بررسی آن هستیم این است که دانش آموز به همراه خانواده در اماکن آموزشی، آموزشی و ورزشی حضور پیدا کند. لذا مقرر شد از ظرفیت خالی فضاهای جانبی آموزشی با اولویت در فضاهای ورزشی استفاده شود.

وی افزود: حدود چهار هزار فضای ورزشی وجود دارد که از این تعداد، هزار مورد در مرحله اول توانستند این کار را انجام دهند، بنابراین با برنامه ریزی دقیق و تعامل مدیران مدارس و مدیران مراکز ورزشی به نتایج خوبی دست خواهیم یافت و این ارتباط صمیمی خواهد بود. به دست آورد. “

نوری در خصوص بازدید از تربت حیدری گفت: در بازدید اولیه به نیازهای آموزشی به ویژه فضای مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان و نیازهای ورزشی حوزه پرداخته شد. با پروژه های نیمه تمام.

وی در خصوص جذب نیرو در آموزش و پرورش گفت: جذب فرزندان شهدا باید به امانت سپرده شود و به زودی و طی مراحل قانونی به جمع ما اضافه خواهد شد.

نوری با بیان اینکه سال آینده 34 هزار و 800 نیروی جدید در آموزش و پرورش جذب می شود، گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت این سازمان، آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: 29 بهمن ماه آگهی استخدام در سایت سازمان سنجش آپلود شد و این افراد پس از برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه تخصصی دوره آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان و سال آینده در محل های خدمت مورد نیاز به پایان رساندند. در دبستان

وی افزود: البته نیاز به نیروی مورد نیاز ما بیشتر از این افراد است و در حال رایزنی برای استخدام تعدادی نیرو بر اساس ماده 28 هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید