جراحی معده در کرمانشاه


ساعت: 20:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839381

در این مقاله می خواهیم برای شما عزیزان جراحی معده در کرمانشاه توضیح دهیم. ما را دنبال کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چاقی مشکلی است که بیشتر افراد برای مدت طولانی با آن روبرو بوده اند و راه های زیادی را برای رهایی از آن امتحان کرده اند. چاقی مشکلات زیادی دارد که هم از نظر زیبایی و هم از نظر سلامت جسمانی انسان را کاهش می دهد.

با توجه به مطالب فوق افرادی که از این عارضه رنج می برند همواره به دنبال راهی برای رهایی از آن هستند.

یکی از راه های کمک به این افراد در این شرایط، جراحی اسلیو معده است. در این زمینه می توانید با دکتر سلیمی تماس بگیرید.

دکتر سلیمی یکی از بهترین و صاحب نام ترین متخصصان در انواع جراحی چاقی به ویژه جراحی اسلیو معده می باشد. با ما بمان.


عناوین مقاله:


جراحی اسلیو معده چیست؟


جراحی معده در کرمانشاه


مزایای جراحی اسلیو معده


آشنایی با دکتر مهدی سلیمی


جراحی های چاقی

جراحی اسلیو معده چیست؟


dd8d4c47 0164 4f17 8192 3b87b2cd7273 خبر خاکستری

جراحی معده با بریدن بخشی از معده فرد می تواند از پرخوری که باعث چاقی می شود جلوگیری کرده و از چاقی جلوگیری کرده و به مرور زمان بیمار به وزن مورد نظر می رسد. جراحی اسلیو معده باعث تغییرات اساسی در رژیم غذایی و سبک زندگی بیماران می شود و بیمار در اسرع وقت به وزن مطلوب و طبیعی می رسد.

جراحی معده در کرمانشاه

اگر ساکن کرمانشاه و غرب کشور هستید و قصد دارید معده خود را عمل کنید، حتما به پزشک مجرب مراجعه کنید. در شهرهای کوچک این عملیات ها نتیجه مطلوبی نخواهد داشت، زیرا معمولاً امکانات صفر تا صد وجود ندارد. اگر در تهران و شهرهای بزرگتر هستید، تمامی امکانات برای شما فراهم است.

پیشنهاد ما برای جراحی اسلیو این است که برای معاینه و ویزیت از کرمانشاه به تهران بیایید و توسط پزشکان مجربی مانند دکتر سلیمی درمان شوید تا نتیجه خوبی داشته باشید. کارهای فرعی نیاز به تجهیزات زیادی دارد. پورت های لاپاراسکوپی، استپر، استپر دستگیره و … که برای چنین عملیات حساسی بهترین و با نتایج عالی بهترین و ابتدایی ترین این تجهیزات است. پس از سفر به تهران برای انتخاب بهترین پزشک، انتخاب شما دکتر مهدی سلیمی خواهد بود که از میان ایشان اسلین معده را انجام خواهید داد.

مزایای جراحی اسلیو معده

ممکن است فکر کنید که جراحی اسلیو تنها منجر به کاهش وزن می شود، اما مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد که بعد از جراحی به آنها دست خواهید یافت. مانند:

  • اشتها را کاهش می دهد و همچنین با کاهش ترشح هورمون گرسنگی، احساس گرسنگی را کاهش می دهد.
  • چون این عمل توسط دکتر سلیمی با لاپاراسکوپی انجام می شود با کمترین عارضه همراه است. بنابراین خطرات از بیمار ناپدید می شوند.
  • مردم دیگر از محدودیت های سخت غذایی دور نیستند.
  • زخم عمیقی وجود ندارد و جای زخم بسیار کوچک است.
  • شما در حال تجربه کوتاه ترین زمان بهبودی هستید.
  • بهترین، سالم و سریع ترین راه برای کاهش وزن.
  • تا حد امکان بیماری های ناشی از چاقی را درمان کنید.
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تحرک بیشتر و سپس بدن سالم تر
  • بهبود روابط زناشویی
  • بهبود روابط اجتماعی
  • افزایش پذیرش شغلی برای شغل مورد نظر
  • افزایش عمر انسان
  • و…

مزایای این عمل بسیار زیاد است که با توجه به تجربه بالای پزشک شما و تجهیزات و جراحی مورد نظر این نتایج خوب و بی نظیر را به همراه دارد. به عنوان همراه دکتر مهدی سلیمی کارشناس چاقی و لاپاراسکوپی را معرفی و پیشنهاد می کنیم.


آشنایی با دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی متخصص حرفه ای لاپاراسکوپی چاقی و جراحی متابولیک و عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی است. جراحی های چاقی مانند:

  • آستین معده
  • بای پس معده
  • جراحی بای پس معده
  • درمان دیابت

آنها همه این کارها را انجام می دهند و در تمام راه با شما هستند تا به زندگی، زیبایی و سلامتی که می خواهید برسید.

آدرس: دکتر سلیمی، واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، کوچه فلسفی، پلاک 5، ساختمان پزشکان پارسی، طبقه سوم، بلوک 5 و شماره تماس 02126422977 و 02126422860 است

جراحی های چاقی

در حال حاضر مدرن ترین روش جراحی چاقی لاپاراسکوپی است که زمان بهبودی کمتری نسبت به جراحی های باز دارد و اسکار جراحی آن بسیار کوچکتر از جراحی های دیگر است. روش های مختلف جراحی چاقی شامل اسلیو معده، بای پس معده، مینی بای پس و سوئیچ اثنی عشر می باشد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

جراحی آستین معده

آستین معده در حال حاضر بهترین روش کاهش وزن است. در این عمل قسمت زیادی از معده فرد باز می شود و سپس باعث می شود افراد کمتر غذا بخورند و سریعتر وزن اضافه کنند.

جراحی بای پس معده

بای پس معده یکی از رایج ترین و دقیق ترین روش ها در جهان است. ابتدا معده تقسیم می شود، قسمت کوچکی از قسمت بالای معده و قسمت دیگر از بقیه معده. سپس بخشی از روده کوچک به قسمت بالایی معده متصل می شود، بنابراین همه چیز مستقیماً به آن قسمت می رود.

اگر دستورات دکتر سلیمی را به دقت رعایت نکنید با کمبود ویتامین ها، مواد معدنی و سندرم دامپینگ مواجه خواهید شد. پس فراموش نکنید که به توصیه های آنها گوش دهید و بسیار با دقت عمل کنید. پس از بای پس معده به دلایلی مانند کم خوردن (به دلیل کوچکی معده) و تغییر در حرکات روده، مواد کمتری جذب می شود.

مینی بای پس

مینی بای پس برای بای پس معده ترکیبی از اسلیو معده و بای پس معده است. کاهش وزن با دو مدل مینی بای پس معده انجام می شود. این روش مانند بای پس، روده کوچک و معده فوقانی را تنها با یک اتصال کوچک به هم متصل می کند. این منجر به روش محبوب بای پس معده شد که به آن بای پس آناستوموز نیز معروف است.

دوازده سوئیچ

سوئیچ دوازده نوعی عملیات است که برای کاهش وزن انجام می شود. این الگوی عمل باعث تغییر اندازه معده و اندازه روده کوچک و سپس کاهش جذب مواد مغذی می شود. انحراف کیسه صفرا و روده کوچک نسبت به سایر جراحی ها محبوبیت کمتری دارد، اما اشتهای شما را کاهش می دهد و باعث می شود چربی کمتری جذب بدن شود.

دکتر مهدی سلیمی همراه و یاور شما در مسیر کاهش وزن و جراحی خواهد بود و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.



دیدگاهتان را بنویسید