جریمه ورود به طرح زوج و فرد 5 برابر شد

جریمه ورود به طرح زوج و فرد 5 برابر شد

این در حالی است که معمولا در روزهایی که هوای پایتخت آلوده است، طرح زوج و فرد مجرد درب منازل انجام می شود و بر اساس بخشنامه جدید کارگروه حوادث غیرمترقبه آلودگی هوا، این میزان 81 هزار تومان افزایش یافته است طرح زوج و فرد 105 هزار تومان خواهد بود. رئیس پلیس کلانشهر چند روز پیش اعلام کرد که جریمه 20 هزار تومانی متناسب با تخلف نیست و اثر بازدارندگی ندارد.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطراری آلودگی هوا، هزینه جریمه های یکنواخت و تک طرحی در حال افزایش است.

این در حالی است که به طور معمول در روزهایی که هوای پایتخت آلوده است، طرح زوج و فرد مجرد از درب منازل اجرا می شود و بر اساس بخشنامه جدید کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا. ، این مبلغ 81 هزار تومان افزایش یافته است طرح زوج و فرد 105 هزار تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است رئیس پلیس کلانشهر چند روز پیش اعلام کرد که جریمه 20 هزار تومانی متناسب با تخلف و فاقد اثر بازدارنده است و برای اجرای بهتر طرح زوج و فرد باید این مبلغ افزایش یابد. .

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پس از تایید کارگروه اورژانس آلودگی هوا جریمه لباس و طرح تک به 105 هزار تومان افزایش یافت.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری خبر داد.

وی افزود: بر این اساس تردد خودروهای متخلف از مقررات فوق با دوربین ثبت می شود و پلیس راهنمایی و رانندگی با نرخ 105 هزار تومان اعمال قانون می کند.

دیدگاهتان را بنویسید