جریمه 20 میلیونی در انتظار متخلفان لوله های بی ضابطه آب است


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882348

با شروع فصل تابستان تنش آبی در سیشرد مرکز شهرستان دانا و یکی از پرباران ترین شهرهای کشور آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، با شروع فصل تابستان تنش آبی در سیشرد مرکز شهرستان دانا و یکی از پرباران ترین شهرهای کشور آغاز شده است.

مرکز شهر دنا از دیرباز با مشکل آب شرب و لوله کشی آب زیرزمینی مواجه بوده که در فصل تابستان به اوج خود می رسد.

استرس کم آبی در مرکز شهر دنا به حدی است که در طول روز برخی از مناطق شهر آب ندارند و مردم با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می کنند.

اگرچه تنش کم آبی در کل استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می کند، اما این معضل در سیشرد و روستاهای اطراف واقع در دامنه دانا کمی بیشتر از سایر نقاط دیده می شود.

خوشنود مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان دنا در این خصوص گفت: با توجه به تنش آبی در سال های اخیر و امسال و درخواست های مکرر مشترکین در این خصوص، جلسات متعددی با مسئولین شهرستان در خصوص کمبود آب برگزار شد. اب.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات شورای تامین و تاکیدات مکرر فرماندار و دادستان مبنی بر ایجاد انشعابات غیر مجاز، آبیاری باغات و درختان مثمر با آب شرب و کلیه تخلفات در این راستا، اقداماتی صورت گرفته است. .

مدیر آبفای دنا افزود: در این راستا کارکنان آبفای شهرستان دنا نسبت به شناسایی انشعابات غیرمجاز در شهر و روستاهای دنا اقدام و پس از شناسایی و صورتجلسه تشکیل پرونده و جهت قانونی به مراجع قضایی معرفی می کنند. عمل.

وی با تاکید بر اینکه جریمه 10 تا 20 میلیونی در انتظار متخلفان انشعابات غیرمجاز است، گفت: به کلیه مشترکانی که اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز کرده اند اطلاع داده می شود انشعابات غیرمجاز خود را قطع کنند در غیر این صورت با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد. و این جدی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید