جزئیات تحویل خودرو تارا و 207 اتوماتیک با قیمت جدید در بورس کالا

جزئیات تحویل خودرو تارا و 207 اتوماتیک با قیمت جدید در بورس کالا

بر اساس اطلاعیه بورس، 17 آذرماه 1100 دستگاه خودرو در بازار به فروش می رسد.

موعد تحویل این محصولات ایران خودرو 15 اسفند یعنی 90 روز خواهد بود.

به این هزینه ها 13 درصد قیمت نهایی خودرو به دلیل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض قانونی به اضافه هزینه های بیمه و شماره گذاری و هزینه های ثابت به مبلغ 42 میلیون و 34 هزار و 500 ریال اضافه شده است.

در مشخصات دو گروه خودروهای ذکر شده، هر کد ملی (خریداران واقعی) حق سفارش یکی از کدهای ارائه شده در تاریخ عرضه به بازار و برای یک خودرو را دارد. علاوه بر این، خریداران باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند و کسانی که در فروش قبلی با موفقیت خرید کرده اند نمی توانند سفارش ثبت کنند.

علاوه بر این، خریداران برای ادامه فرآیند خرید باید همزمان با تسویه مبلغ تراکنش در صرافی (تا پایان مدت زمان تسویه مجاز در بورس) با مراجعه به سایت به نشانی (فروش) یک پروفایل شخصی ایجاد و تکمیل کنند. ikco .ir) و در موعد مقرر علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگان مجاز، بیمه گر مورد نظر را در سایت انتخاب و نسبت به واریز هزینه ها اقدام نمایند.

بر اساس اطلاعیه مربوطه، در صورت عدم واریز هزینه های فوق، زمان تحویل خودرو حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل پرداخت اقلام قانونی) متناسب با تاخیر خریدار در واریز وجه اضافه تغییر می کند. منابع مالی.

دیدگاهتان را بنویسید