جزئیات تصویب طرح ویژه جذب بالاترین رتبه در کنکور


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889048

معاون آزمون های سازمان سنجش از تصویب طرح ویژه جذب نفرات اول کنکور سراسری و المپیاد دانش آموزی به حوزه های اولویت دار کشور توسط وزارت علوم خبر داد. ، پژوهش و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سنسا، حسن مروتی درباره این طرح ویژه گفت: با تصویب هماهنگ وزارت علومپژوهش و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رتبه 1 تا 100 در گروه های آزمایشی ریاضی و مهندسی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه 1 تا 50 در گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی. در کنکور سراسری 1401 و مدال آوران طلا، نقره و برنز کشوری در المپیادهای مدارس کشوری در صورت انتخاب و پذیرش در حوزه های اولویت دار و کسب شرایط لازم از مزایای طرح مذکور برخوردار خواهند شد.

معاون آزمون های سازمان سنسه ادامه داد: این طرح با در نظر گرفتن منافع مشمولان و بر این اساس هر ساله سقف میزان تسهیلات ارائه شده به دانشجویان مشمول این طرح توسط کمیته مدیریت تعیین می شود و هر یک فردی از جامعه هدف آنها می توانند در هر دوره تحصیلی که در مناطق مورد نظر تحصیل می کنند، به شرط داشتن شرایط پویا، طبق دستورالعمل مصوب کمیته مدیریت، از امکانات این ترتیب استفاده کنند.

مروتی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزئیات طرح و شرایط استفاده از آن به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.msrt.ir مراجعه کنند.


انتشارات مشابه؛

دیدگاهتان را بنویسید