جزئیات توقیف کشتی های حامل 650 هزار لیتر سوخت قاچاق از سپاه


ساعت: 00:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822176

رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز یک فروند کشتی حامل 250 هزار لیتر را توقیف کردند و ملوانان پایگاه جاسک نیز 130 هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس و سواحل دریای عمان دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام نیروی دریایی سپاه، رزمندگان دریادل منطقه دو و قرارگاه امامت نیروی دریایی سپاه موفق شدند یکی از شناورهای متخلف حامل 250 هزار لیتر و 130 هزار لیتر سوخت قاچاق دیگر را به آبهای ساحلی بوشهر در خلیج فارس منتقل کنند. خلیج جاسک دریای عمان.

کشتی های متخلف به همراه خدمه توقیف و برای تکمیل تحقیقات و محاکمه به مراجع قضایی محلی تحویل داده شدند.

طی هفته‌های اخیر، عملیات نیروی دریایی سپاه موفق به توقیف، توقیف، توقیف و حمل کشتی‌های غیرمجاز با مجموع بیش از 650 هزار لیتر سوخت قاچاق و تحویل آنها به دادگاه‌های محلی شده است.

عملیات قاچاق سوخت در هفته‌های اخیر توسط یگان‌های نیروی دریایی سپاه در منطقه چهارم ندسا و قرارگاه امامت جاسک و اخیراً امروز توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه در منطقه دو و قرارگاه نیروی دریایی سپاه جاسک انجام شده است.

مبارزه با قاچاق به ویژه سوخت یکی از اولویت های مهم است و به طور مستمر توسط نیروی دریایی سپاه دنبال می شود که در راستای حمایت از تولید ملی و شکوفایی اقتصاد کشور انجام می شود. نیروها در کنار ساحل مستقر هستند تا با قاچاق سازمان یافته به ویژه قاچاق سوخت مقابله جدی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید