جزئیات جدید از جست و جوی مادران و فرزندان گمشده در کرمان

جزئیات جدید از جست و جوی مادران و فرزندان گمشده در کرمان

روز جدید : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از حضور ۲۲ تیم امداد و نجات در منطقه جنوب استان برای جست و جو و نجات یک مادر و دو فرزندش خبر داد.

رضا فلا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حضور تیم های امداد و نجات در منطقه جنوب استان کرمان برای جست و جو و نجات یک مادر و دو فرزندش خبر داد و گفت: در حال حاضر 22 تیم امداد و نجات حضور دارند. تحت تعقیب هستند. اینها مادر و فرزندانش هستند.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر گفت: صبح یکشنبه پنجم تیرماه در گفتگوی تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی اورژانس هلال احمر مبنی بر ناپدید شدن مادری با دو فرزند یک و سه ساله در عنبرآباد چهار ساله. در روستا تیم هایی از شهرهای گیرافت و عنبرآباد اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اعزام هشت تیم دیگر امداد و نجات جمعیت هلال احمر به شهرهای کهنوج و منوجان در دومین روز جستجو، افزود: در دومین روز جستجو، جسد از یک کودک یک ساله «افراد در منوجان پیدا شده اند.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو و نجات همچنان در منطقه بارگه ما بین منوجان و کهنوج ادامه دارد، افزود: صبح امروز در سومین روز از عملیات جستجو و نجات 10 تیم حضور دارند. قلعه گنجه، منوجان، کهنوج به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در حال حاضر 22 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان به دنبال این مادر و فرزندش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید