جزئیات جدید سرقت 300 میلیاردی بانک شمالی در سراسر کشور/دستگیری 3 نفر

جزئیات جدید سرقت 300 میلیاردی بانک شمالی در سراسر کشور/دستگیری 3 نفر

روز جدید : رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات جدید پرونده سرقت از گاوصندوق بانک ملی را تشریح و از دستگیری افراد جدید در این پرونده خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گدرزی در حاشیه این نشست خبری در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص آخرین وضعیت سرقت بانک ملی اظهار کرد: با شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی تاکنون هیچ موردی مبنی بر سرقت از بانک نداشته ایم. تهران، حتی ناموفق.

وی افزود: با ردیابی و تحویل اموال مالباختگان، مشخص شد که اموال کمی کشف شد و بلافاصله اقدامات پلیسی در این زمینه آغاز شد و چند روز پیش توانستیم سه نفر دیگر را شناسایی و دستگیر کنیم. در این راستا در شمال از طرف».

وی گفت: همکارانم با وکالت به شمال کشور رفتند و عملیات را انجام دادند. این افراد در جریان تحقیقات اعلام کردند که اطلاعی از سرقت و تبدیل برخی از آنها به ملک نداشته و ما این اموال را به مالباختگان برمی گردانیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ در مورد افراد متواری به ترکیه گفت: پیگیری پرونده از طریق اینترپل و کشور ترکیه انجام می شود اما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده و در حال رصد پرونده هستیم.

ولی پور درباره سرقت یا عدم سرقت سند از صندوق بانک ملی؟ وی همچنین به ایسنا گفت: این سارقان بیشتر به دنبال طلا و ارز بودند و حتی اسنادی از خود به جا گذاشته بودند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره استرداد اموال به مال باخته نیز اظهار داشت: قسمت زیادی از اموال کشف شده و تحویل مال باختگان شده است و در مواردی که مغایرت وجود داشت تحقیقات و پیگیری های لازم انجام می شود. بالا ادامه دارند

دیدگاهتان را بنویسید