جزئیات جذب 25000 کارمند در وزارت بهداشت / برگزاری آزمون؛ احتمالا اواخر اسفند

جزئیات جذب 25000 کارمند در وزارت بهداشت / برگزاری آزمون؛  احتمالا اواخر اسفند

مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت از صدور مجوز بکارگیری 25 هزار نفر برای طرح های جدید بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: در صورت تکمیل سریع کار، خواهیم داشت. مرحله آزمایشی در پایان ماه مارس.

دکتر سیف الله مرادی درباره جزئیات جذب 25 هزار نیرو برای پروژه های نوساز وزارت بهداشت گفت: 25 هزار نفر در بحث جذب جمع بندی شده اند. بر اساس سند کلی مدیریت منابع انسانی، در گام اول 10000 تخت و یک پرستار برای هر تخت ارائه می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس سند تمهیدات نیروی انسانی را پیش خواهیم برد، گفت: از این 25 هزار جذب، 11 هزار نفر مربوط به حوزه درمان، 3 هزار و 500 نفر مربوط به فوریت های پزشکی و نزدیک به 10 هزار نفر مربوط به حوزه بهداشت و درمان هستند. و تعداد کمی نیز برای سایر بخش ها راه اندازی شده است.

گفت: در مرحله بعد قول دادند خروجی های ما را بپوشانند. یکی از مشکلات ما بازنشستگان است. در دو سال گذشته 17 هزار بازنشسته داشتیم که باید تامین و جایگزین شوند.

مرادی اولویت اول را تامین نیرو برای مراکز جدید عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال یک مرحله آزمایشی داشته باشیم و در صورت امضای مجوز زودتر آماده برگزاری آزمون هستیم. اگر همه چیز به سرعت پیش برود، در پایان ماه مارس مرحله آزمایشی خواهیم داشت، در غیر این صورت اواخر سال خواهد بود.

مرادی درباره وضعیت شهدای وظیفه در حوزه بهداشت نیز گفت: 450 پرونده از سراسر کشور در خصوص شهدای وظیفه دریافت کرده ایم. ما یک کمیته شش نفره با حضور نمایندگان بنیاد شهید و… داریم که طبق قانون در حال رسیدگی به پرونده هستند. قانون می گوید کسانی که در جریان درمان مستقیم بیماران مبتلا به کرونا به کرونا مبتلا شده اند، شهدای خدمت محسوب می شوند. تاکنون 296 مورد تایید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید