جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با قوه قضائیه به مناسبت حوادث اخیر/ دی وی: نمایندگان خواستار برخورد با افراد مشهوری که آتش فتنه را دامن زدند.

جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با قوه قضائیه به مناسبت حوادث اخیر/ دی وی: نمایندگان خواستار برخورد با افراد مشهوری که آتش فتنه را دامن زدند.

خبرگزاری رسمی دولت به نقل از یکی از اعضای شورای اسلامی شهر نوشت: نمایندگان مجلس در نشست غیرعلنی با نمایندگان قوه قضائیه خواستار برخورد جدی با افراد برجسته ای شدند که خط دشمن را بازی می کنند و بر آتش ناآرامی ها دامن می زنند. ماه های اخیر

جلسه غیرعلنی شورای اسلامی با قوه قضائیه از ساعت 8:15 صبح روز سه شنبه 17 آذرماه آغاز شد.

ایرنا نوشت یکی از نمایندگان مجلس در گفتگو با این خبرگزاری درباره جزئیات این دیدار گفت: علاوه بر حجت الاسلام ادجه ای رئیس قوه قضائیه، رحیمی وزیر دادگستری و منتظری دادستان کل کشور نیز در این جلسه حضور دارند.

و ادامه داد: در جلسه قبلی مشترک مجلس و قوه قضائیه تفاهم نامه ای برای تشکیل کارگروه هایی برای بررسی برخی موارد منعقد شد که گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

به گزارش ایرنا، این نماینده مجلس که خواست نامش فاش نشود، گفت: علاوه بر این در خصوص اغتشاشات اخیر در جلسه بحث و تبادل نظر شد، نمایندگان خواستار برخورد جدی با افراد شناخته شده ای شدند که در سناریوی بازی کردند. دشمن و به شورش در ماه های اخیر دامن زد.

همچنین محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره جزئیات این دیدار با اشاره به سخنان حجت الاسلام ادجه ای رئیس قوه قضائیه گفت: مواضع مردمی، واقع بینانه و علمی رئیس قوه قضائیه است. در این شرایط بسیار مهم است.”

از سوی دیگر، به گزارش ایسنا، سید نظام موسوی سخنگوی کمیسیون رئیس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز با اشاره به جلسه مشترک امروز قوه مقننه و قوه قضائیه، گفت: در این جلسه، اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. رئیس کل دادگستری تاکید کرد: دستگاه قضایی با جدیت تمام ابعاد حوادث و اغتشاشات اخیر را شامل می شود و ملاک آن قانون است.

دیدگاهتان را بنویسید