جزئیات حادثه تلخ درگذشت قهرمان جودو در تبریز


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819681

آرش آقایی که پس از دو سال حضور در تیم ملی جودو جمهوری آذربایجان به ایران بازگشت، در سانحه ای دلخراش جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، سایت فدراسیون جودو چند ماه پیش گزارش داد که آرش آقایی، کوچکترین پسر جودوی ایران با میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو دیدار کرده است. دیداری که به معنای بازگشت این پسر با استعداد تبریزی به تیم ملی ایران بود.

مردی که در سنین پایین تصمیم به مهاجرت به جمهوری آذربایجان گرفت و پس از کسب چندین مدال رنگی در مسابقات قهرمانی جودو قهرمانی کشور و مدال برنز مسابقات جودو قهرمانی آسیا و عضویت در تیم ملی، تصمیم گرفت تا دو سال دیگر به کشور بازگردد. . .

حقای با اینکه چهار سال از حضور در جودوی ایران محروم بود، خیلی زود پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و به همراه دیگر ملی پوشان به اردوی مشترک با تیم ملی عراق در شهر کربلا رفت. او یکی از بازیکنان منتخب برای حضور در مسابقات انتخابی کشور بود. تیمی که به مسابقات بین المللی می رفت.

جودوکار 31 ساله تبریزی که برای حضور در انتخابی تیم ملی تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته بود، در ایام نوروز در باشگاه شخصی خود در طبقه همکف منزل پدری تمرینات بدنسازی را دنبال کرد.


عنوان تصویر

آرش آگی روز یکشنبه مثل هر روز در باشگاه بدنسازی جمع و جوری که خودش راه اندازی کرده بود تمرین کرد. ملی پوش جودوی که از ورزش های سنگین به شدت عرق کرده بود، نمی دانست تا دقایقی دیگر دچار سانحه مرگبار می شود. به نظر می رسد بسته موجود در باشگاه دارای اتصال برق بوده و آقایی که با بدن خیس به آن دست زده است دچار برق گرفتگی شده و در دم جان خود را از دست داده است!

بقیه حاضران در باشگاه که از این اتفاق شوکه شده بودند سعی کردند این مرد را به بیمارستان ببرند و جان او را نجات دهند اما دیگر برای همه چیز دیر شده بود و سهل انگاری جان یک جوان با استعداد 31 ساله را گرفت.

این اتفاق تلخ و باورنکردنی جامعه جودو را در آستانه مسابقات انتخابی ملی شوکه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید