جزئیات راهپیمایی روز قدس / سرلشکر سلامی سخنران قبل از خطبه ها


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834847

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس روز جمعه ساعت 10 صبح در تهران برگزار می شود، گفت: فرمانده کل سپاه از سخنرانان این مراسم است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری چهارشنبه امروز (چهارشنبه) خود به تشریح جزئیات کمپین روز قدس در تهران پرداخت و گفت: محوری ترین برنامه ما ستاد روز قدس در تهران است. این مراسم روز جمعه از ساعت 10 صبح در مسیرهای 10 برگزار می شود بیا دیگه در دانشگاه تهران آغاز و ادامه خواهد داشت.

گفت سخنران قبل از خطبه ها سپهبد حسین بود اسلم برخی در جبهه گفتند که او فرمانده کل سپاه پاسداران نیز هست مقاومت سخنرانی هم خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: شعار اصلی راهپیمایان امسال روز قدس همچون سال های گذشته مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و خائنان منطقه و ادامه شعار آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد بود.

موسوی پور افزود: در پایان راهپیمایی امسال مصوبه نهایی راهپیمایی به تایید مردم می رسد.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس را در 900 شهر برگزار می کنیم. تعداد زیادی از عکاسان داخلی و خارجی این مراسم را پوشش می دهند.» البته تاکید می کنیم در مراسم روز قدس پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه همایش های متعددی درباره فلسطین برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مهمترین این همایش ها با عنوان «فلسطین سرکوب شده در غزه» است که در ورزشگاه غزه در حال برگزاری است.

موسوی پور افزود: همایشی با عنوان کنگره قدس شریف روز پنجشنبه در لانه جاسوسی برگزار می شود.

وی در بخشی دیگر از نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی حد و مرزی ندارد، گفت: این رژیم که خود را در اوج قدرت می دید، اکنون با تاکتیک هایی مواجه شده است. ” مقاومت زمین گیر کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: رژیمی که امروز در مقابل جبهه از نظر نظامی شکست ناپذیر بود. مقاومتاو نشست.

موسوی پور با اشاره به اهمیت کمپین روز جهانی قدس گفت: امام خمینی (ره) با حفظ این روز، مسئله فلسطین را زنده نگه می دارد و اکنون به زودی میبینمت پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی افول کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید