جزئیات سفر رئیس جمهور و 16 نفر از اعضای هیئت دولت به مازندران


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814509

سیدمحمود حسینی پور گفت: رئیس جمهور در هفدهمین سفر خود به استان فردا به همراه 16 نفر از اعضای کابینه به مازندران سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه سفر یک روزه رئیس جمهور رئیسی به استان مازندران روز جمعه (20 اسفندماه) بود، گفت: سفر یک روزه رئیس جمهور به استان مازندران است.

وی افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور 16 نفر از اعضای کابینه دولت رئیس جمهور را همراهی و به شهرستان های استان سفر می کنند.

استاندار مازندران گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونا، رئیس‌جمهور جلسه علنی نخواهد داشت و استان‌های مازندران می‌توانند برای ارتباط مستقیم با رئیس جمهور با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند.

حسینی پور ادامه داد: رئیس جمهور در سفر به مناطق مختلف استان همچنین سه جلسه با نمایندگان اقشار مختلف، کارشناسان ارشد محیط زیست و شورای اداری برگزار خواهد کرد.

وی گفت: در جلسه شورای اداری که با حضور هیات دولت در شهرستان ها همراه خواهد بود، گزارش هایی از آخرین وضعیت شهرهای مازندران ارائه می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه بازدیدهای سرزده نیز از سوی رئیس جمهور در استان برنامه ریزی و برنامه ریزی شده است، افزود: برنامه های سفر مختلفی را تهیه کرده ایم و امیدواریم از سوی رئیس جمهور امضا شود.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی برای استان طراحی و تهیه شده است، گفت: بسیاری از پروژه ها به دلیل کمبود اعتبار در استان ناتمام مانده و در طول سفر مصوبات خوبی به نفع مردم انجام خواهد شد.

به گزارش بالا، بنابر اعلام نهاد ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در قائم شهر، وزیر اقتصاد و دارایی در چالوس، نوشهر و کلاردشت، عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان نور و محمود. آباد، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بابلسر و فریدونکنار، فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در بابل و امل، واحدی وزیر کشور در نکا و میاندورود، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع در عباسبا رامسر، سجادی وزیر ورزش شهرستان های سیمور و جویبار به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح های شهری، مشکلات و مسائل هر منطقه را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه، حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی و خانم خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده حضور داشتند. الزامات تخصص آنها در استان.

اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و مرتضوی معاون رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری نیز در تمامی بازدیدها، جلسات و گردهمایی ها حضور خواهند داشت.

آیت الله رئیسی تاکنون به 16 استان از جمله هرمزگان، کوم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید