جزئیات محصول الکترونیکی اعلام شده است

جزئیات محصول الکترونیکی اعلام شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات استفاده از محصولات الکترونیکی را اعلام کرد.

ˈسید صولت مرتضویˈ در حاشیه مراسم بزرگداشت پژوهشگران در جمع خبرنگاران گفت: سامانه شبکه ملی اعتبار برای کاتالوگ محصولات الکترونیکی ایجاد شده است و در برخی استان ها به صورت آزمایشی مبلغ یارانه را به ذخیره واریز می کنیم. حساب یا کاتالوگ محصول زودتر.”

وی افزود: کسانی که نیاز به خرید دارند می توانند 11 مورد از این اقلام را از طریق شبکه اعتباری پشتیبان خریداری کنند اما در صورت عدم استفاده از کالا می توانند همزمان با دریافت یارانه نقدی مردم برداشت کنند.

مرتضوی تاکید کرد: پس از اجرای آزمایشی مرحله استانی کالابرگ، پرونده ها ارزیابی و سپس اجرا می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازماندگان اقدامات بهزیستی، گفت: کسانی که در مانده اند و یا حقشان ضایع شده می توانند به نهادهای مرتبط مراجعه کنند.

طرح فاکتور الکترونیکی به صورت اختیاری و در مرحله اول در استان هرمزگان اجرا می شود. هرمزگانی ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های مجاز (در آگهی) از این اعتبار برای خرید اقلام ضروری استفاده کنند و خرید اقلام ضروری به صورت نقدی و اعتباری انجام می شود. یعنی مقدار مشخصی از قیمت کالا از محل اعتبار اعطایی پرداخت می شود و خریداران باید مابقی را با کارت بانکی یا نقدی پرداخت کنند.

اعتبار کالا در کارت الکترونیکی از طریق کلیه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار با 11 گروه کالایی مشخص شده قابل بازخرید خواهد بود و افراد می توانند از گروه کالایی مشخص خرید خود را انجام دهند. بر اساس این طرح خانوارها می توانند کالاهای اساسی را یک ماه زودتر با اعتبار یارانه خریداری کنند در غیر این صورت می توانند یارانه دریافت کنند.

یارانه نقدی حذف نمی شود و استفاده از فاکتور الکترونیکی کاملا اختیاری است.

دیدگاهتان را بنویسید