جزئیات مراسم بزرگداشت 24 و 25 خرداد در مازندران


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842285

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد؛

یوسف یوسف پور گفت: مراسم 14 و 15 هورداد در تمامی شهرها، بخش ها، روستاها، مساجد، حسینی ها و اماکن متبرکه مازندران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام یوسف یوسف پور در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، گفت: مراسم بزرگداشت 14 و 15 هورداد در روند انقلاب شکوهمند اسلامی جایگاه ویژه ای دارد.
وی گفت: وظیفه ملی، دینی و انقلابی ایجاب می کند که ایام الله را گرامی بداریم و باید آن ایام را گرامی بداریم. چرا که قدرت و اقتدار نظام در برگزاری مراسم هر چه باشکوه است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه مراسم چهاردهم و پانزدهم هورداد در تمامی شهرها، بخش‌ها، روستاها، مساجد، حسینی‌ها و اماکن متبرکه استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: چهاردهم و پانزدهم هورداد برگزار می‌شود. عزای عمومی است و همه مسئولان باید به این مهم توجه کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: فضا نباید با هجوم مسافران تغییر کند و همه باید به این وضعیت توجه کنند.
یوسف پور با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت 13 و 14 خردادماه ساعت 11 صبح روز جمعه 13 خرداد با حضور پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت در مصلای ساری برگزار می شود، گفت: به موجب با هماهنگی ۱۱ استان، ۳ هزار مازندرانی برای حضور در سی و سومین سالگرد عروج امام خمینی (ره) بر حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی ایران اعزام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید